Vilket ryck!

Igår fm pratade jag (som vanligt) med mamma i telefon. Hon längtade efter oss, eller säg Olle då (som vanligt).. dom funderade på att åka till Bollnäs och fika. Det var min tur att få sovmorgon, så strax efter halv tio gled jag ner för trappen, då hade jag fått sms av brorsan som varit vaken sen halv sju, han frågade om vi var vaken så han kunde komma och hälsa på! 5 min senare är han här!

Nå, iaf.. jag pratade med mamma och pappa slänger ur sig att "ja men vi åker halva vägen var och ses i Valbo så fikar vi där". Både jag och mamma högg direkt, såklart! Pappa trodde inte att jag skulle gå med på det, men det gjorde jag! Så kl elva var vi på väg, jag, Olle och Lars. Mot Valbo!

1,5 timme tog det dit, och Lars körde. Vi kom dit nästan samtidigt som mamma och pappa. Med sig hade dom Stina och Martin, dom ville oxå följa!
Så vi fick en mysig dag i Valbo, åt på Ikea, shoppade lite, väldigt lite... och framför allt, fick mysa med familjen! Synd att dom bor så långt borta när man längtar och saknar!

Min förkylning har tagit ny fart, har nu varit förkyld i 5 veckor!!! Helt sjukt!

I morgon ska jag till Rosalie, önskar att jag visste hur jag vill klippa mig, men det vet jag inte! Hon brukar få fria händer och jag blir alltid så nöjd för hon är såå bra! Undrar om jag ska göra nåt drastiskt eller inte...

Så här kan man ju oxå sitta



Busar med morbror



Det var morbror Lars som körde, och Olle gjorde allt för att psyka honom.. här försöker han med en kuse.. Lars skrattade så herregud..:)



Moster på promenad



.. och mormor hade fullt upp



En rejäl kalufs har plutten fått.. blir nog ett besök hos Rosalie lagom till 1-års dagen



Olle älskar bollar!!



.. och bandyklubban är med!! Det ska banne mig bli en bandyspelare av pöjken, ska jag se till de..:)) Men det blir till å pendla till Byn iaf..


Kommentarer
Postat av: mormor

Ja tänk vilket ryck gubben fick du men roligt va det, mormor hade inte alls fullt upp det var så roligt å mysa igen !Tänk vad man kan bli beroende du Anna !!!



Puss o kram

2010-09-27 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0