Första veckan avklarad!

Men det var med nöd och näppe! Usch, vi har varit såå hängiga både jag och Steffe sa! Vi har turats om att underhålla lilla friska och lekglada Olle.. i onsdags var det som värst! Sen Olle somnat vid 19,30 gick jag upp och la mig kl 20. Steffe gick och la sig 21,30. Det var helt slut med oss!

I torsdags åkte jag hem och hämtade Olle så fick han vara med mig på jobbet på em så Steffe fick vila.

Jobbet förresten.. det går jättebra att jobba! Jag flyger upp på morgonen, ingen ångest alls! Myser runt där ute för mig själv. Igår hade jag grovstädning på 25 rum, och provade lyssna på talbok för 2:a gången i mitt liv.
Första gången jag provade gick det inte alls. Kan bero på att jag satt ute på balkongen (bodde i krumeluren då) löste korsord och tittade på folk samtidigt. Dålig kombination!
Men den här gången gick det bättre! Lyssnar på Röda Vargen av Liza Marklund. Tiden bara flyger iväg och tjopp så är jag hemma hos mina hjärtan igen!

Men igår kom mina kära föräldrar ner hit. Mormor ville sååå gärna komma och hjälpa oss med Olle så vi fick vila upp oss och bli friska! Hon har mått så dåligt under veckan när hon hört att vi varit dåliga, och när hon bor så långt borta så hon inte bara kan komma och hälsa på hur som helst!

Men nu är hon här.. så idag var vi på stan jag, mamma och Olle. I morgon gör vi Hälla innan dom åker hem.
Pappa och Lars är på crosstävlingar både lördag och söndag så vi får mormor heelt för oss själva! :)

Smakar mums-mums med mamma. Och det var verkligen mums-mums..:)








Mormor är en sån där mormor som kommer ge Olle allt han vill ha! När hon kom fick han en bit choklad att mumsa på. Ser gott ut va?



Dammsugaren är intressant..



Står precis vid utblåset.. syns i håret *s*






Provade mössa på H&M och vi skrattade


Kommentarer
Postat av: jessica

hej granne...ni vet väl att det finns grannar som kan hjälpa till när orken tryter....

Jessica, en av alla grannar som kan ställa upp. Vi kanske inte öppnar om ni knackar på mitt i natten men annar så....



kram kram...

2010-09-05 @ 08:55:59
Postat av: Syster

Anna du vet, han har en moster också som kommer ge han det han vill ha ;)

2010-09-05 @ 09:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0