Tack Västerås Stad!

Steffe fick en välkommen bonus från sin arbetsgivare bara för att han är hemma och är pappaledig! Som vi inte visste att han skulle få! Så vi fick en rejäl överraskning i veckan!
Så idag var vi ner på stan och uppdaterade oss lite..

Vi invigde nya gallerian Igor, som var såå fin! Kändes inte som man var i Västerås! Men det var mycket folk ute.
Ska försöka ta mig in nån dag när jag tror att det inte är så mycket folk där.. Men det är klart, det är ju poppis nu när det är nytt! Olle sov hela tiden på gallerian, sen vaknade han och vi åt lunch på Saffets.



Oh, igår hade vi riktig myskväll. Vi åt 3-rätters middag! Toast Skagen till förrätt, fläskytterfilè med ädelostsås och potatiskroketter och sen vit chokladmousse med jordgubbar.. så gott!



Olle fick en jacka idag..



En ute-och-krypa-i-gräset-overall från Kapp Ahl, som förresten firade nyöppnandet med att ha 25% i  hela butiken!



Pappan tyckte jag skulle köpa nya örhängen.. å va f-n menar han med de? Nåväl, dom här blev det



Steffes moster var hit på fika idag och hade med sig den här pyjamasen från USA, redan när hon kom in genom dörren så sa hon "åh nej va han har vuxit, nu vet jag inte om han kan ha den här", storleken är 1 år, men ser lite nätt ut..



Olle fick fina hanskar från Strands. Behändigt med dragkedja ända ner, blir förhoppningsvis liite lättare att få i den där lilla tummen..:))




Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för bra vant tipps. Blir till att åka till Strands nån dag. Väldigt smart lösning. Man kan ju bli tokig annars över de där små tummarna som hela tiden hamnar fel. Finns inte mycket att se på tv inte å Calle slumra in när han natta Julia och jag sitter för skönt i soffan för att gå upp och väcka honom. Då får man surfa runt och se vad grannar med fler har för sig istället. Blev ju väldigt hungrig när man läste om er trerätters inte illa. Tack å hej/lindagrannen

2010-09-25 @ 21:53:27
Postat av: Malin E

Åååå, den där overallen såg jag oxå när jag va där i torsdags , va sugen men det blidde ingen.... Vet inte om han har behov av det ännu...men den va superfin!

2010-09-25 @ 22:39:49
Postat av: Anna

ä med i dagens blogg vettja :D

kram

2010-09-25 @ 23:21:06
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0