Nästa kanske..

Från och med nästa inlägg kanske det är skyddat.. det var ett litet test oxå för att se hur många som läser min blogg! Är lite dåligt med kommentarer emellanåt tycker jag..;)

Märks att man jobbar igen, för nu är den där tröttheten på kvällarna tillbaka då man somnar sittandes i soffan. Men sen finns det ju inget härligare än när jag kommer hem från jobbet, Olle sitter i vardagsrummet och leker med pappa, så hör han att jag kommer och kryper i full fart mot mig, skriker av glädje och är bara såå glad! Då mår man rätt bra! Men apropå att vara trött på kvällarna, igår är ett typexempel. Jag började kolla på Carina Berg och vaknar till nånting helt annat! Bara att gå och lägga sig!
 

Vid halv elva igår kväll började Olle sin gnällnatt igen.. han har sovit såå oroligt och dåligt dom senaste 3-4 nätterna. Och det märks att det är tänderna som spökar! Han bara gnuggar och biter heela tiden.
Så det innebär många nätter för pappan när han får sitta och syta och bara försöka trösta. Så fort han lägger ner Olle sen så grinar han! Stackars liten..:( I morse vid 04,15 hörde jag hur han grinade och Steffe försökte trösta, jag gick in till dom och tog Olle, stod och kramade han. Han snörvlade och snyftade men blev iaf tyst!
Så go han är den lille pöjken!

Förresten, som du skrev igår Mare, han blir för sjutton snart 1 år!!! Åh, kan inte låta bli att tänka tillbaka för 1 år sedan! Säsongens tjejmiddag drar igång ikväll.. för 1 år sen satt jag hemma hos Malin med Olle i magen. Såå mysigt det var att känna hur han bökade och grejade! Åh vad jag önskar att jag får vara med om det igen!

Fick besök av morbror Lars igår. Och som han busade med Olle! Har nog aldrig sett Olle krypa så fort.. och svettig blev han, och vi som nyss badat! Haha.. Olle visste till slut inte vart han skulle ta vägen.
Han visade sina många kusar för morbror och vi vek oss av skratt..

Förresten.. fick ett mms av pappa igår, plus att han ringde både mig och Lars för att berätta..
Morsan hade suttit i badet, sen klev ur baklänges... och ramlat! Hon rev med sig duschdraperi och stång i ett nafs.. sen låg hon där på golvet! Kan tänka mig hur hon ser ut idag..*s*. Förlåt mamma för att jag skrev om det här, men det såg ju såå roligt ut! Du ska vara glad att jag inte lagt ut bilden..*s*. Puss puss

Näe, nu jobba vidare!

Kommentarer
Postat av: Malin

självklart kan det vara fler tänder, MEN det låter verkligen helt onekligen som att Olle är i separationsfasen vilket infaller just i hans ålder. Elias var överjäklig 1 hel månad där.. vaknade och var HELT hysterisk.. dvs otröstlig.. enda som funkade var att få ligga i min famn, tätt tätt tätt intill..

2010-09-23 @ 08:42:42
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: mormor

Men Anna då hade inte jag kommit till Västerås nå mer e !!! :)Morsan är bra öm både här o där idag må du tro !KRAM PÅ DÄ !

2010-09-23 @ 20:40:55
Postat av: Camillan

Jag lääääser ju din blogg men är dålig på att kommentera :o( Så om du skyddar din blogg, pliiiis, jag vill ha lösenordet isf ;o)

2010-09-27 @ 09:24:31
URL: http://camster.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0