Vem är det här?

Här ska ni få sen en rolig bild...



Igår var jag och storhandlade efter jobbet, så skönt att ha matsedel och sen bara att skriva inköpslista därefter! Så nu är kyl/frys uppfyllda!

Senare på kvällen åkte vi till farfar nr. 1 och firade Olles faster Sara som fyllt 17. Hon fyllde i augusti, men eftersom vi (jag) varit förkyld så har det inte blivit av att vi åkt dit! Men igår blev det av iaf!
Olle och deras vovve Exon fann varann.. Exon slickade Olle i ansiktet och Olle drog Exon i pälsen. :)

När vi kom hem somnade Olle direkt efter vällingen. Själv kröp jag upp i soffan med lite glass och nya avsnitt av Desperate Housewifes :) Och ikväll är det dax för Grey`s. Undra om jag ska köra glass då oxå..

I morgon ska jag på Kick Off med min nya arbetsgivare. Det är jag och 2 tjejer (damer) till, sen är resten karlar, totalt ca 70 st på hela firman. :) Men i morgon är inte alla med, bara kontorsfolket och jag..

Har förresten lyssnat klart på Liza Marklunds böcker nu, 4 st. Så igår började jag på en bok som heter "3 sekunder". 4 sekunder har jag ju hört talas om, men inte 3..*s*

Olle och pappan var iväg på sångstund igår. 4 barn totalt och Olle var äldst! Han hade krypit fram till sångfröken och rest sig upp mot henne. Sen diggar han tydligen trumman som hon har!

Och i förrgår gick jag och Olle till ÖF när jag kom hem från jobbet. Vi var där mellan 15-16 och han fick leka av sig lite. Han är dock ointresserad av alla roliga leksaker som finns där, bollar däremot, dom är roliga!
Helst av allt ville han vara i rummet där dom stora killarna spelade innebandy.
Han visade kusen för Malin oxå..han är så rolig, för säger man "få se kusen" så kommer den på beställning.. och han ger sig inte heller! Så här kan en kuse se ut:





Kommentarer
Postat av: mormor

Lilla kusen är i alla fall så go så mormor kan snart äta upp kusen !!!

2010-10-06 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0