Från november till september

Här kommer en bild för varje månad på lilla Olle, det skiljer ganska exakt en månad mellan varje bild





Syns ju där i april att han blivit ljusare i håret, och snart är det dax för första besöket hos Rosalie!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

I fredags var Steffe på After Work. Jag och Olle hade en myskväll, han somnade halv sju och jag runt 22.
Pappa och Lars kom förbi på kaffe. Pappa åkte ensam ner hit för att följa med Lars på säsongens sista crosstävlingar. Mamma var tvungen att jobba, tror ni det gjorde ont i henne eller? Stackarn.. men det tar vi nog igen snart ska du se mamma!

Igår var det min morgon att gå upp med Olle. Så efter att Olle ätit frukost åkte vi ut till Ica Maxi på Hälla och köpte frukost. Sen myste vi alla 3 med VLT och färska frallor..:) Senare på dagen var  Steffe och Olle iväg och träffade Steffes kusin A som är hemma på besök från Usa, med sin lilla bebis Magnus. Jag ville inte riskera nånting, så jag följde inte med! Vore just schysst om man smittade ner lillpöjken eller A! Näe, istället sov jag på soffan ända tills dom kom hem.

På kvällen kom pappa och Lars över på middag, lasagne.

I morse fick så jag sovmorgon, ända till 09,45 :). Efter frukost åkte vi ut till Kungsbyn och fikade samt tittade på djuren.

När vi kom hem var jag sådär rastlös som jag brukar bli på just söndagarna.. så jag och Olle åkte ut till Hälla och shoppade lite!

3 tröjor från Lindex



2 pyjamaser från Kapp Ahl



På Kungsbyn.. Steffe frågade Olle vart grisen var.. ja vem tittar han på då?





Hemsk bild på mig, men wtf. Olle är ju fin iaf!



Undra vad han tittar på där borta...



Stina vet vad tror jag.. *s*



Hjälper till och plocka ur blöjorna





Kommentarer
Postat av: mormor

Det är inge synd om mig !!! Jag har haft såååå trevligt i helgen. Sovit gott o ätit gott serrö !

Lill klimpen min då fick se djuren idag på Kungsbyn eller vad de va ,

Puss o Kram Snart kommer mormor o stannar längeeeee

2010-10-03 @ 19:17:19
Postat av: Stina

haha jadu jag såg nog allt vad han tittade på ;) haha.. Du tror så mycket du a sa ;) <3

2010-10-03 @ 21:43:07
URL: http://stiinaemman.blogg.se/
Postat av: Syster

Svar; Ja visst blev den fin, och man kan ha den vart som helst och göra den mindre också :) Så gö en du med, blir snyggt det :)Kan fixa tid i bollnäs åt dig ja ;)



Jaa han är en goding han, synd att han och Olle inte kan träffas :( Eller dom kan väl försöka så får man se om han tycker om Olle:) Puss puss <3

2010-10-04 @ 21:06:57
Postat av: Syster

haha, anna.. Passa dig ;) Han är inte så uppkäftig som man tror, inte jag heller för den delen :P Puss

2010-10-05 @ 13:46:08
URL: http://stiinaemman.blogg.se/
Postat av: Syster

Svar; Ja man får verkligen en insyn hur det är att ha barn, han är själv som en liten en :P Så då är man väl förberedd då ;D



Ja visst är den snygg, köpt på Jysk, samma serie som eran bänk ni har i hallen, dom tillhör varann. Så vi funderar på att köpa en sån bänk med.. men vet inte ännu..

2010-10-05 @ 17:58:47
URL: http://stiinaemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0