Finfredag!

Idag är det finfredag.. iaf enligt Morgonpasset i P3, som är det absolut roligaste och bästa programmet på morgonen! Så härliga att lyssna på, man blir så glad! Fast idag är inte Kodjo där, men det får väl gå ändå!

Som jag skrev i förra inlägget, jag har fått lunginflammation! Och det är skitdrygt! Har svårt att andas och får sån hosta. Äter iaf antibiotika få se om det hjälper! Har sån tur så det är väldigt lugnt här på jobbet, så jag kan i princip sluta efter frukost! Jag VET att jag borde åka hem och vila, men det är nästan så jag får dåligt samvete när jag gör det! Men jag mår ju faktiskt inte bra! Får ta igen mig i helgen och sen köra på igen till veckan.

Ikväll ska Steffe på After Work med några från hans jobb, skönt för mig och Olle med en ensam-kväll!
Få se hur länge Olle orkar. Som det varit nu på senaste så somnar han för natten runt 18-18,30. Risken finns ju då att jag oxå somnar tidigt! Samtidigt är det ju jätteskönt när man får lite egentid på kvällen..
Igår skulle morbror Lars komma på besök så då sov Olle en eftermiddagslur oxå, så då blev han vaken lite längre på kvällen så han fick träffa morbror! Och herregud så dom bråkar Olle och Lars! Syns att dom gillar varann..:) Lars gömde sig och Olle letade rätt på honom, sen kröp han sååå fort bort från Lars medans Lars jagade..:) Olle blev alldeles svettig och håret blev lockigt! :)

Köpte mig en ny mp3 förra veckan, har använt Steffes när jag jobbat, men nu har jag alltså en egen! Så sen jag började jobba igen, 1/9 så har jag läst 3 talböcker, är snart färdig med den 4:e! Har provat lyssna förut men klarade inte av det! Men nu funkar det alltså! Jag har läst Liza Marklunds böcker, Röda Vargen, Nobels Testamente, Livstid och nu alltså En plats i Solen. Dom är ju skitbra!!
Det är perekt att gå här ute (eftersom jag är själv här) och lyssna på talbok medans jag jobbar.
Undra vad jag ska lyssna på sen... idèer?

Olle blev förresten 10 månader igår!! Snart dax för 1-års kalas alltså! Åh så mysigt att greja med det!

Var förresten till bästa Rosalie i tisdags, så nu är mitt hår kort! Längesen det var så här kort, men det är samtidigt såå skönt med en frisyr!

Näe, inväntar frukostgästerna nu.. men dom verkar ha sovmorgon allihopa! Alla 4!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Populärmusik från Pajala är en klockren bok och sen finns ju Jan Guillous böcker om Arn som är spännande :-)

2010-10-01 @ 08:08:16
URL: http://linluggen.blogspot.com/
Postat av: Frida

Nää nu blev det fel! Populärmusik från Vittula ska det ju vara!

2010-10-01 @ 08:08:52
URL: http://linluggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0