Puh!

Idag tog vi en promenad till Coop jag, Stina och Olle. Tittade in hos morbror på Fun Bike först.

Sen tog alla syskonen Emman en glass på Coop.




Olle fick smaka lite glass och det var ju såå gott! Han blev alldeles stel i kroppen och nästan skakade..:)




Stina köpte en pool åt Olle. Gulliga Stina! Och åt mig köpte hon take away muggar som jag tyckte var sååå snygga!

Blev liite tråkigt att åka vagn så länge tyckte Olle, så vi tog upp han en vända på hemvägen.




Sen somnade han sött! Slänger upp småfossingarna på bågen..




Idag var en sån där dag när allt hände.. alla ringde och allt hände samtidigt!

1. Grannen ringer på och har med sig blå färg för att färga marsipan (hon är konditor)
2. Doktorn ringde, som jag hade telefontid med mellan 8-9 i morse, han ringde dock lite senare, typ vid 16-tiden.. Har fortfarande vätska kvar i kroppen.. :( Har inte prioriterat mig själv riktigt senaste tiden så därför har jag struntat i det! Men mor min tjatade så jag var tvungen att ta tag i det..
3. Hudkliniken ringde, fick en tid hos dom i morgon, ska dit och kolla över alla mina födelsemärken

Allt det här hände inom kanske 10 minuter...

I morgon har vi fullt schema jag och syster.. börjar med att jag ska vara på sjukhuset kl 08,50. Sen vidare direkt till Kolbäck för babysim. Sen åker vi direkt till Ikea och intar lunchen där, och shoppar lite till dopet.
Sen ska vi förbi Babyproffsen, ev. Barnens Hus oxå.. sen ska vi nog hinna ner på stan en vända oxå!

Puh!

Bakade lite inför kommande dopet i helgen. Borde egentligen ha lås på frysen... Steffe och brorsan är farliga dom! :) Steffe förresten, var skiitduktig i morse! 05,40 var han ute och gick Hubborundan. Sen cyklade han till och från jobbet oxå! Min duktiga gubbe!

Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Du nåste tänka på dig själv nu Gumman . Du har mycket att göra du framöver och då kan du ju inte må sanne e ! Tur att det hjälper att tjata ibland i alla fall !

2010-05-24 @ 22:10:31
Postat av: Malin

vad sa din läkare ang vätskan?

jag har också vätska kvar ff.. väldigt dryyygt! och jobbigt med skor.. fick köpa herrskor nu så jag kan ut och gå liksom!!! :/

ska du få vätskedrivande?

hoppas dopet blir jättefint! du måste lägga ut bilder sen så man får se :D

Kraam

2010-05-25 @ 09:40:15
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Anna

Malin: Jag ska till den doktorn i juni..var till huddoktorn idag. Ja det är jättedrygt! Få se vad han ordnar med för nåt... Självklart kommer det bilder från dopet sen! Kram på dig

2010-05-25 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0