Den är miiin!

Japp.. Emmaljunga Nitro Cityn är min! Hämtade den idag! Färgen heter Silver check.

Var ju iväg till Babyproffsen igår för att kika lite, och kollade leveranstid mm. Då fanns det en leveransklar i Eskilstuna! Åkte hem och diskuterade med Steffe, sen ringde jag och beställde den!
Så idag åkte jag och Olle in för att hämta den! Och den är såå snygg! Och en fröjd att köra!

Far och son i sitt kvällssamtal



Provligger direkt vi kommer hem.. i åkpåse



Han är såå gosig i den här nappen med halva munnen utanför..*s*



Innan vi packar in den i bilen för första gången



Ja vad det här är för min på pöjken det vet jag då inte..



Nu sover han...




Älskade lilla gubbe



Kommentarer
Postat av: Malin

ååååh! den färgen och brown check är mina favoriter!!!!!

var o skulle köpa scooter 2.0 idag.. MEN jag vill ha en lättkörd... blir en UJ Single för vår del....

kraam! och grattis till vagnköpet :D

2010-05-07 @ 22:54:41
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: mormor

Go fisen mormors ,ååååva jag längtar efter er jag blir SJUK !! Krama plutten min

2010-05-08 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0