Tvättmaskinen går..

Idag igen! Fick lov att tvätta efter nattens bravad med Olle..:)

Han somnade före 19,00 igår, och vaknade första gången vid 03,00 för mat. Vi gick ner och gjorde i ordning mat, och medans den var på kylning så skulle vi byta blöja. Han hade haft blöjan sen runt 19,00 igår kväll, så jag tänkte att lite luftning vill han nog ha. Så jag tog av blöjan och lät han ligga utan ett tag, medans jag satt på toa. Och under tiden som jag sitter på toan så hinner han bajsa... hela pyjamasen och skötunderlaget. Jag var inte tillräckligt snabb så han hann dit med fötterna först.. sen fort dit med händerna... upp i huvudet.. det var skit överallt! Själv låg han bara å jollrade och flinade..:)

Nu ligger han och sover förmiddagsluren. När han vaknar blir det matning och sen packar vi bilen och åker ner på stan. Babymassage 13,30 och före det ska jag på Panduro. Ska köpa allt jag behöver för att göra dopinbjudningarna. Tänkte parkera en bit från stan och ta vagnen in. Då står jag gratis + att jag får lite motion.

Apropå motion, i söndags tog vi en promenad till Coop, jag och Steffe. Det var kanonväder och sååå skönt ute!
Brorsan hade åkt på stan en vända. Väl på Coop handlade vi ersättning till Olle, och sen tog vi en kaffe på deras cafè. Jättegott kaffe förresten!!

Jag hade solbrillor på mig som jag fått av brorsan. Jag och Steffe fick ett par varsinna, jättesnygga! Det är ju bara det att jag har inga linser, och är näst intill BLIND utan glasögon. Det var jätteskönt å slippa kisa, men jag såg för 17 ingenting! Näe, linser vore nog nånting...

Idag firar vi 8 år tillsammans jag och Steffe.. vart tar tiden vägen?

Nu blir det lite kaffe innan vi drar.. :)

Förresten.. vore kul å få lite inblick hur många som är in här och läser! Kan ni inte bara skriva ett hej?!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Anna!

Gamla grannen från Pålsbo läser din blogg :)

/Madde

2010-03-16 @ 10:42:07
Postat av: Ingmarie Norkvist

Hej!

Det är bara en granne som tittar på lilla Olle. Han ät ju så påpylsad när vi träffas ute så man ser inte mycket av honom. Han är verkligen jättesöt!!!!



Kram

Ingmarie

2010-03-16 @ 10:47:14
Postat av: Christina i Roteberg

Hej!:))

2010-03-16 @ 11:24:35
Postat av: mormor

Jag läser jag oxå o längtar ,läser o längtar ........snart går nog vårt flyttlass oxå !

2010-03-16 @ 12:16:10
Postat av: Nean

Hej hej!! =)

2010-03-16 @ 12:31:19
Postat av: Malin E

Tjenixen!! ;-)

2010-03-16 @ 13:17:28
Postat av: Malin

Jag läser, men det har du nog redan förstått.. :)

grattis till 8-års dagen förresten...(eller hur man nu säger..:))

2010-03-16 @ 13:38:28
URL: http://maliinwiikstrom.blogspot.com
Postat av: Maria G Nilsson

Anna prova att lägga till Google Analytics då får du statistik om hur många unika som läser varje dag och annat smått och gott som Hur länge de är på din sida, hur många sidor de klickar till. Vart ifrån de kommer.

Googla Analytics bara be någon om hjälp. Det gjorde jag. Men sååå roligt att se.



Olle vilken sköning och skita ner sig så där på nattakröken.

;)

2010-03-16 @ 18:20:53
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej!



Är kul o följa din blogg och se hur Olle växer, han är så söt!



//Åsa

2010-03-16 @ 18:23:49
Postat av: Frida

Jag läser ju jag med!

2010-03-16 @ 19:54:31
URL: http://linluggen.bloggspot.com
Postat av: Camilla L

Halloj:)!

2010-03-16 @ 21:18:33
Postat av: Malin S (Stockholm)

Hallå Emmis!

Jag följer dig på din blogg! Jättekul att läsa och följa Olles utveckling. :-) Borde kanske ta upp min blogg igen men jag vet inte om jag hinner...man undrar ju vart tiden tar vägen, har inte alls lika mkt tid över med två småttingar hemma. Kram på dig!

2010-03-17 @ 19:00:46
Postat av: Mare

HEJ!!! Det visste du ju redan, att jag läser. Underbar blogg och hur gullig unge som helst har ni!! Skaffa linser, helt underbart!! Kram på er!

2010-03-17 @ 20:21:30
Postat av: Hellan

Jag är här å kikar.....som att du inte visste de va??? Är så roligt å få följa er här......när vi inte bor så nära!!!! Kram å Puss

2010-03-17 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0