Tjoho

I tisdags fick Olle sitt första diplom... hoppas inte det blev det sista! :)



Knäppte 2 kort under vattnet oxå, dom kommer nästa vecka! Han var såå duktig att dyka lillplutten!

Idag var vi till Anna-Lena och hälsade på. Dom har flyttat in i hus på Gryta. Jag tror nog Olle charmade brallorna av henne..:)

På vägen dit lekte Olle med sin kanin..



Några sekunder senare.. somnat med kaninens öra i munnen! Haha



Igår förresten, fick jag en paketavi hem. Ett paket från Vincent Shoe Store fanns att hämta i Tillberga.
Men jag har ju inte beställt några skor tänkte jag! Åkte och hämtade ut paketet, och det var ett par sandaler till Olle som jag vunnit i en tävling! Kul när vinster trillar in och man har glömt bort att man varit med och tävlat! För nån vecka sen kom även en flaska shampo och en flaska balsam hemskickat! Oxå det en vinst från nån tävling! :)

Blir nog perfekta till nästa sommar..





Spelar på julklappen som Olle fick av morbror!



Nu är det lite tomt här hemma! Lars flyttade till sin lägenhet igår! Så igår kväll var jag med honom och tittade hur det såg ut där, sen åkte vi till Maxi och handlade lite... Avslutade med en vända i butikerna där ute på Hälla oxå..

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk vilken rolig blogg du har , det är så spännande varje gång du ringer "Kolla bloggen morsan" då vet jag att det är nåt på G igen . Tror nog att Lars kommer att sakna er alla dänne borta i stugan ja ni nu när han flyttat till stan. KRAM PÅ ER !!!

2010-06-10 @ 20:54:04
Postat av: Frida

Vilka fräsiga skor! Tror bestämt att storkusin Klara har likadana.

Kul när vinster trillar in, nästan som en utdragen julafton :-)

2010-06-11 @ 08:31:53
URL: http://linluggen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0