Tänder på G

Olle har tänder på G... är lite knusslig om nätterna, som han aldrig brukar vara annars! Plus att han bajsar hur många gånger som helst per dag.. hoppas dom spricker igenom snart!

Vi har haft några mysiga dagar den här veckan, Steffe har varit hemma och varit sjuk, förkyld och feber. Nu är han bättre iaf! Både jag och Olle är oxå lite förkylda, men på bättringsvägen!

I torsdags var jag och Olle ner på stan och hämtade korten från fotografen. Vilka fina kort!! Efter det gick vi till BVC för att träffa 3 andra bebisar som vi hade babymassage med. Så vi bestämde fikadejt den 15:e hos Esters mamma..:) Myys!

Den här fick vi gratis, om vi kommer tillbaka och knäpper 1-års kort. Sen köpte vi till cd skiva med alla korten på. Men tydligen har alla bilder för låg upplösning för att vi ska kunna skicka iväg dom och göra egna förstoringar. Måste vi alltså ta förstoringar via dom? Nån som vet?



Filosoferar i vagnen







Drömmer sig bort... undra vad han tänker på?



Julia kanske? Ser ju rätt fascinerad ut..



Här är han i bustagen, så nästa sekund vänder han sig emot mig och försöker äta upp hakan på mig..:)



Ikväll grillade vi..



Och tog en varsin öl..:) Åh va gott!



Kommentarer
Postat av: jessica

Vilken liten solstråle!!!

2010-06-05 @ 21:54:54
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com/
Postat av: Thim Heinebro

Hej Anna, Ska ni göra Canvas tavla om bilderna ? kan vara så att dom flesta programmen som man laddar in bilden i på internet räknar om upplösningen fel på bilderna, alltså tex om du har en bild som är 1027x720 bla bla så räknar den alltid neråt till tex 800x600 på bilden, vilket medför att du ej kan göra en förstoring på en bild fast den har hög upplösning, om du vill så kan jag hjälpa er med det där, har gjort så några gånger & sedan skickat in & dom gjort förstoringar, eller det tråkiga att fotografen som tagit dom har givit er lågupplösta bilder för att ni sedan ska komma tillbaka för att få en förstoring där vilket kan vara mycket dyrare, Kolla upplösningen på bilderna.



MVH: Thim Heinebro

2010-06-06 @ 00:36:46
Postat av: Anna

Åh Thim! Det vore jättekul om du kunde hjälpa oss! Ska jag mejla bilderna till dig? Tänkte inte på att du läste min blogg..:) Allt bra med Tanja och magen? Du får vänja dig vid att ingen frågar hur DU mår längre..haha! Men okej då, hur mår du då Thim? Ha d bra och hälsa Tanja!

2010-06-06 @ 10:11:18
Postat av: Thim Heinebro

Jo du skulle kunna maila dom till mig, kopiera dom rakt av från skivan så ska jag gå igenom dom... Jo tack jag har märkt det där, alla fråga, åå hur är det med magen & dig, men men, jag är glad i vilket fall, längtar som faaaaaaaaan till födseln.. :) Ska ju gå på separat kill grupp för nyblivna föräldrar å se hur det är & sen gemensam föräldragrupp, ja du vet allt sånt där :)



maila bilderna till [email protected]



förmodligen får du kanske maila 1 bild i taget i ett mail... men du kan ju testa att skicka alla på en gång....

2010-06-06 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0