Sveriges nationaldag!

Vilket inte märks! Undra hur det hade varit om man bott i Norge?

Dagen inleddes med frukost på framsidan, i solen! Bara jag och Olle ute, Olle sov i vagnen.. sen kom även Calle ut. Det var vi och fåglarna!



Sen förflyttade vi oss till baksidan. Olle mår som en prins när han får ligga på ett täcke på baksidan och leka







Bus Olle



Fasiken hur mina händer ser ut nu! Det här är tredje sommaren (tror ja) som jag har såna här pigmentförändringar på händerna.. ser ju inte klokt ut! Ser värre ut i verkligheten än vad det här kortet gör!



Nu ska jag ta mig en kopp kaffe.. Fick för mig att baka bullar så degen är på jäsning nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0