Huj huj

Så här ser dermografism ut... Steffe kliade mig på ryggen, först skrev han Bollnäs på ryggen, men kliade över..

Det går från att inte synas någonting, till att se ut så här! Sen efter några minuter syns det inte ett spår!



Nu är det nära, nära för Olles första tand att kika fram..



Och så här ser det ut på baksidan nu. Beräknas vara färdigt i morgon!



Har hittat 3-pack krukor som jag ska köpa och ställa ut här.. kommer bli kanon tror jag!

Åh, i morgon åker jag och Olle in till stan. Jag ska prova ut linser... härligt om man kan ha solglasögon och ändå se!!

Morbror baaara busar



Kommentarer
Postat av: mamman....

Konstigt att Bollnäs försvann !!! Skulle inte alls ha förvånat mig om det hade blivit kvar på din rygg bara för ATT !!!!

2010-06-22 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0