Glad midsommar!

Glad midsommar på er alla mina vänner! Eller iaf, alla ni som läser här! :)

Jag och Olle har flängt runt dom senaste dagarna känns det som.. kommer knappt ihåg vart vi varit!
Idag iaf, då var vi till Babyproffsen och inhandlade en skötväska. En Skip Hop Duo Deluxe. Ska tydligen vara ett kanonbra köp enligt många.. och det borde den vara för det priset...Hittade en skitsnygg, men den matchade inte vagnen! Så istället blev det en i färgen "kol", för jag ville inte ha svart! Den går åt det blå-grå hållet. Och jag är såå nöjd!! Berättar för Stefan om vilka finesser den har, och vart man kan ha vattenflaska och mobil... han verkar måttligt intresserad! Men såna här grejer gör mig glad! :)



Midsommarledigt! Firas med en kall på framsidan (OBS, han fejkar här bara, han dricker inte utan ville bara att jag skulle knäppa ett kort)



Olle glad i hatten



Undra vad som rör sig i hans lilla gosiga huvud ja..



Tittut mamma! Nu har jag kommit på hur jag ska kunna se mamma, jag drar ner spjälskyddet såklart! :)
Fyndig kille, kommer bli nå stort av den här, det känner jag på mig! :)



Näe, nu ska vi ladda upp för midsommarfirande i morgon. Brorsan kommer, och sen ringde mamma och frågade om dom fick komma om hon fick ledigt.. klart dom får! Så i morgon kommer mormor och morfar! Jippie!
Vi har laddat upp med bira, mat, snacks och annat gott!

Glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Yippie!!!

Hoppas det ordnar sig,ak JU TRÄFFA NÅGRA SLÄKTINGAR OXÅ I MORGON .Sen hoppas jag att vi kan dra iväg en snabbis till er alla dänne borta . Lill systra jobbar hela helgen hon så man vet var man har henne i alla fall . Vilken fin väska lill plutten fått då ,men det är ju så OTROLIGT att du köper till honom när du skulle unna DIG något i sommar present! Det är KÄRLEK de du Gumman Hur älskad blir inte lilla Olle Mammas lilla Olle som farbrorn sa . Men klart Olle ska ha det bästa !! Kramen på er !

2010-06-24 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0