Nästan nedräkning..

Nu är det nästan nedräkning tills jag börjar jobba igen! 1/9 börjar jag, ev att jag går in nån dag tidigare..
Steffe har semester nästa vecka med, tror att vi avslutar den veckan i Edsbyn. Sen jobbar han bara 3 veckor innan han är pappaledig!

Vi kom hem från Örebro idag. Vi åkte dit igår fm. Lagom avstånd med lilla Olle! Han har alltså sovit sin första natt på hotell! I morse mös vi alla 3 vid hotellfrukosten. Olle kunde titta på alla tjejer som var där. Verkar tycka om tjejer!! Ännu mer likt pappa alltså! *s*

Vi började i Vingåker, måste ju se vad det är för nåt! Hittade inte såå mycket.. men blev lite kläder till Olle iaf (såklart). Själv köpte jag ett par nya skor på Scoretts utförsäljning, men JÄKLAR vilket skavsår jag har nu!!

Fina pöjk



Sen kom kusen fram..*s*. Steffe fattade nada i början när jag sa kuse, för mig betyder det inte häst, utan typ skalbagge och såna smådjur. Men även såna här kan kallas för kusar..:))



2 kusar







Trul-Olle sov i bilen på väg till Vingåker..*s*



Sov även på vägen från Vingåker till Örebro. Tröjan förresten, Polarn o Pyret, 75:-



Skorna som gav mig skavsår.. är så svälld i fötterna nu så jag ska va glad att jag hittade ett par jag iaf kom i!
400:-



Steffe försökte knäppa ett "fint" kort på mig och Olle.. men Olle var mer intresserad av fåglarna som satt på parasolltaket..*s*



Men sen sa..



På hotellrummet



Och idag blev det grötätning på Mc Donalds medans mamma och pappa tog en kaffe



Tokunge.. blir stel som en pinne och bara vrålar!



Åh vilken kärlek!! Hittade den här fina kaffekannan. 129:-. När jag mms:ade den här bilden till mamma trodde hon det var en mössa till Olle..*s*



Hemma! Runt munnen syns spår av yoghurt och banan *s*



Örebro förresten.. vilken mysig stad! Kändes mycket större än Västerås! Så dit kan jag rekommendera er att åka!
Och dagen idag spenderade vi i Mariebergs köpcentrum. :) Jag var iaf glad..*s*


Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Jaha ..plutten har varit på Hotell och delat säng med mamma o pappa,hoppas han tyckte det gick bra då ; ).

Så fina kort du lagt ut på lill fisen våran ,nu ser han inte så där bekymmrad ut längre som han gjorde när han var mindre NÄ NU är det full fart även på kort.Så roliga miner framför kameran så oj oj ojjjj.Fiin kaffetermos oxå som jag inte såg att det var när jag fick kortet på mobilen,nej då såg det ut som en mössa trädd på nån konformad grej eller typ en kjol ja ja du vet morsan hon kan se det mesta hon i ett kort ; )Kram

2010-07-29 @ 14:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0