Sköna fredag!

Igår var jag på tjejmiddag. Kom hem strax före kl 22. Då lade vi oss och sov jag och Olle.
Första matningen hade vi sen kl 04,30 i morse! Skönt att han sov så pass länge. Vi somnade om och andra matningen blev ca 07,30. Vi somnade om igen, och vaknade 10,30!
Så idag är vi pigga båda två..:)

Var till BVC igår för läkarbesök med Olle. Det visade att han hade ett blåsljud på hjärtat.
Enligt doktorn och BVC-sköterskan var det tydligen vanligt. Vi ska iaf få kallelse till sjukhuset för att göra ultraljud
på hjärtat. Hoppas verkligen att det är något som växer bort!

Har nyss kommit hem förresten, jag och Olle var ut på en liten promenad. Men det är såå dåligt väglag för mina ljumskar att gå i. Vette f-n vem som har hand om gatorna här i Hökåsen, men det är så spårigt och mycket snö på vägarna.

Håller tummarna för att Malin och Martins bebis vill titta ut snart. Helst IDAG!!! :) Lycka till!

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Frida

Blåsljud är inte helt ovanligt så oroa er inte i onödan! Kompisens Eddie hade ganska ordentliga sådana men när han var 1 år var de helt borta :-)

2010-01-22 @ 14:13:45
Postat av: Nån Annan

Man får inte sväras, juh !

2010-01-22 @ 14:53:52
Postat av: Mare

Hoppas det växer bort! Britta hade oxå blåsljud och har fått åka på koll, men det har aldrig blivit nåt mer.

2010-01-22 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0