En liten vända..

Var ut till Hälla en vända idag. Skulle från början bara till Babyproffsen för att köpa en flaskhållare.
Blev att jag åkte ut till Hälla och in på Ica Maxi, sen Lindex.

Tycker om Lindex bebiskläder! Hade en rabattkupong på 30% så för den köpte jag den här:



Sen blev det 3 bodys oxå, så bra när dom har ta 3 betala för 2. Så då blev det dom här:

+ en likadan fast svart






Vi provade baby-björnen idag oxå, och det gick jättebra! Den tyckte han om att sitta i!

OBS! Det är Olle ni ska titta på.. 




Kommentarer
Postat av: Christina i Roteberg

Randiga tröjan tittade Malin o jag på oxå i Bollnäs men det blev till slut 2 fleeströjor istället år Simon o Elin att ha under overallerna.

2010-01-09 @ 15:51:50
Postat av: Anonym

Gullplutten min da...har bara ögon för mamma han. Såååååå fin sa oj oj ojjjjjjjjj. Snart kommer jaaa Kram på er

2010-01-09 @ 15:55:05
Postat av: Frida

Ahh Babybjörn är en klockren uppfinning! Har man en lite stor vinterjacka är det guld att kånka liten därinne :-)

Enda nackdelen är när de får lust att kräkas i mammas urringning (nämner inga namn Aggro men...)

2010-01-09 @ 19:54:19
Postat av: Nean

Men Ollen han tittar på Mamma han =)

2010-01-11 @ 13:56:50
Postat av: Marias Of Sweden

Men jag vill kolla på dej å Anna!



Va många famnar han har varit i Olle.

Myskillen!

2010-01-17 @ 23:00:24
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0