Bandy

Ikväll är det bandy! VSK - Edsbyn. Det blir jobbigt för någon eller några här i huset  senare ikväll, beroende på hur det går..:) Jag, pappa och Steffe åker på bandy, medans mamma är hemma med Olle.
Jag ville att Olle skulle med oxå, men säg det åt mormor..:) Näe då, klart hon vill ha lite ensamtid med plutten, så det ska hon få!

Vi har varit ute på varenda dag nu när mor och far har varit här. Olle har varit såå snäll!
Han har sovit sig genom stan, har gjort matstopp, sen sovit vidare!



Fick blommor av mannen..:) Ääälskar tulpaner!





Försökte ta ett till "flinkort" men det ville han inte riktigt vara med på.. *s*



Beundrar morsan.. :)


Kommentarer
Postat av: Maria G Nilsson

Gick bra att komma hem efter bandyn med 3-3 då får jag hoppas.



Olle gullungen hade nog det bra med mormor skulle jag tro. :)

2010-01-20 @ 23:45:15
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0