Äntligen hemma!

Oooh vilken natt, igen! Plutten somnade direkt efter badet igår, så runt 19,30 sov han. Kl. 02,30 vaknade han och fick mat, sen vaknade han 07,30 i morse.

Idag hade vi bara -5 här, så jag tänkte ge mig ut på en promenad.
Gick till Coop Stenby och köpte blöjor och ersättning, sen hem igen. Men dom sista metrarna innan jag var hemma, då vaggade jag nog likadant som jag gjorde när jag var gravid.  Uscha va ont i ljumskarna/bäckenet jag hade! Jag kan inte ligga på sidan och sova för då gör det oxå ont. Få se om jag kan gå i morgon efter den här promenaden! Men skönt var det iaf! Och Olle sov hela tiden.

På väg till Coop mötte jag en man på cykel. Han sa i förbi farten "nämen heter han Olle?" -Jaa. Svarade jag. "ååh" fick jag tillbaka..

Sen när vi var på väg hem mötte vi honom igen.. då stannade han cykeln och pratade med oss.
Han hade varit till Hubbo Kyrka och tänt ljus, han hade cyklat från stan och ut.
Han frågade hur gammal Olle var, och tyckte att jag såg så rosig och fräsch ut.
Farbrorn i fråga var 78 år gammal och såå söt!
Såna vill jag bara ta hand om!

Nu väntar vi på att Steffe ska komma hem. Då ska vi göra minipizzor och ladda inför bandyn som börjar kl 19.
Haparanda - Edsbyn, på tv dessutom! Jippie!!

Snart, snart kommer mor och far hit igen! Dom längtar efter Olle dom sa... :)






Kommentarer
Postat av: Stina

Naaaw vad gulligt utav farbrorn då :D

Sånadär är alltid gulliga av sig :)

Jag hoppas att Olle inte glömmer bort sin moster här borta..

2010-01-15 @ 19:08:39
URL: http://Emlize.blogspot.com
Postat av: Malin

men hallååå.. hur långt har inte du från hökåsen till coop stenby????

jag skulle nog ha dött!!!;)

hade oxå jätteproblem efter promenaderna.. (har nu med förvisso, men kunde gå mycket längre efter förlossningen än innan, med resultat att jag INTE kunde röra mig alls på natten sen.. har så nu med:S)..



åhh vilken söt gubbe ni träffade på!!!:))



kraam o trevlig helg!:)

2010-01-16 @ 09:59:12
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: MORMOR

Tittar på eran goding här nedanför och tääänk jag blir såå glad varje gång jag ser smilet !!!!skrattar varje gång .Vilken underbar bild ,ett sånt smile....och jag saaaaknar mysa o gosa ,lukta och dona som bara mormor kan. Snart har vi packat klart och åker mot Västanrååås tror ja ...för här ska "mylas" me Ollle (och mamman oxå ) Kram på er !!

2010-01-16 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0