Stackars liten!

Olle är förkyld! Han är snorig och rosslig, lillplutten! Trots det så sov han hela natten i natt. Somnade runt 22 och vaknade 6.45 i morse. Men jag har inte sovit särskilt bra bara för att han varit krasslig. Då ligger jag på helspänn..

Igår var det bandy! Sverige - Ryssland i VM-final! Sverige vann.. :)
Före finalen fick vi besök av "min" Engström och hans fru Ann-Marie. Av dom fick Olle en liten sagolåda. Jättefin!

10 st pekböcker 



Bakade nyss chokladmuffins med glasyr på.. mumma säger jag bara! Det ska vi bjuda svärmor på ikväll..:)




Engström busar med Olle.. :) Olle ser ju liite skeptisk ut..



Plutten sover i babysittern




Kommentarer
Postat av: Malin E

Hoppas han piggar på sej snart!

Jösses vilka lyxmuffins!! ;-)

hörs!

2010-02-02 @ 14:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0