Freeedag!

Så härligt med fredag! Fast jag är mammaledig och har fredag hela veckorna så är det nå speciellt när den "riktiga" fredagen kommer.

Idag har vi varit ut på promenad jag och Olle. Han sover såå skönt i vagnen så!

Igår var vi och hälsade på Malin och lilla, lilla Filip. Har redan glömt att Olle var så liten! Helt sjukt så fort dom här 9 veckorna har gått!

På tisdag ska vi på babymassage jag och Olle..:) Det blir spännande! Det kommer att vara 4 tillfällen.

Oj, nu piper ugnen. Har gjort ost och skinkpaj, få se hur det smakar då!

Trevlig helg!


MIN bebis.. :)




Den här tröjan fick Olle på posten här om veckan av mormor..

"Sover inte jag sover ingen" Stämmer ju rätt bra! :)




Vårt första besök på barnakuten. Åkte dit pga Olles hosta och förkylning. Men enl. doktorn så var det ingen fara! Det hade satt sig på lungorna men var ingen lunginflammation. Men usch så hemskt å se när lillen hostar så mycket! Nu är det iaf mycket bättre, tack och lov!



Mys med pappa



Se så stark jag blivit då! Å ja, jag kan hålla med, han är pappa upp i dagen..



Utforskar babygymmet



Somnat efter maten


Kommentarer
Postat av: jessica

Men så stor han har blivit.....och så söt......hoppas att han kryar på sig.

2010-02-05 @ 18:12:57
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com/
Postat av: Frida

Jag tror han växer så man hör knaket ända hit :-)

2010-02-05 @ 19:37:11
Postat av: MORMOR

Mormors lilla älskling såååå fin o go.Jag kan titta hur många gånger som helst på kort o filmer på han och Aldrig kan jag förstå att det är eran goding och mitt lilla barnbarn. Han är ju helt otroligt fin ,uppkavlade ärmar på skjortan o allt.



Puss o kram

2010-02-05 @ 21:39:43
Postat av: Marias Of Sweden

Fin fina kläder mormor förser honom med. :D

2010-02-07 @ 21:30:31
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0