12 veckor idag!

Idag var vi och beställde ny säng på Mio .. den här blev det


Den kommer vi nog sova superbra i tror jag!
Vi fick våra 2 ställbara sängar sålda och hämtade igår, så inatt, och några nätter till, så blir det till att sova i extrarummet.

Just nu är jag ensam uppe. Steffe har migrän och spyr som en gris, och Olle har somnat för natten.
Då sitter jag med en kopp kaffe..:)

På onsdag är det dax för babymassage igen, få se hur det går den här gången! Var mitt i hans middagslur förra gången, och risken är att det blir så den här gången oxå!

Snart åker jag "hem" till byn, nästa torsdag packar jag och Olle bilen och åker till byn.. ska bli skönt!

Lägger in den här bilden på plutten idag, som förresten blir hela 12 veckor idag!!

Blott 2 dagar gammal



Sen måste jag ju säga grattis åt lillebror min som fått jobb här i Västerås! Reservdelsansvarig på Fun Bike.. :)
Någon som har en lägenhet?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0