Undra ja..

.. om vi blev smittad när vi var upp till Byn senast! Jag är förkyld och hostig. Har ett tryck över bröstet och det rosslar och tjuter, skitdrygt när man vaknar av att man ligger å tjuter i bröstet!

Nu har jag iaf gjort mina 2 första arbetsdagar som mamma..:) Den här veckan bor det ca 35 poliser på hotellet, så man känner sig trygg iaf! Och det går kanonbra! Är ju kvar på samma ställe, hotellet, men har bytt arbetsgivare. Min nuvarande arbetsgivare verkar underbar!

Äh, orkar inte skriva nå mer, kommer bilder istället!

Kräftskiva med grannarna i lördags, och det var då jag började känna mig riktigt krasslig. Och Olle visade tendenser med, men det har gått över som tur är!



Redo att åka ner på stan



Fikade i Punkt




Handlade lite på Polarn åt pöjken



Gooserumpan i nya underbyxorna



Fick första bulan i söndags! :( Skulle resa sig mot dörrposten in till badrummet när jag var där inne, och slog i huvudet! Plutten!



Å mamma ska busa med mig. Hon tyckte tydligen det var skitkul å leka påskkärring..







Så här glad är jag när jag ska sova!



Och istället för att sova så premiär-ställer-jag-mig-upp i sängen istället :)



Så nu ska jag stå så fort jag kan!





Så här sur har nog Olle aldrig sett ut..*s*


Full i bus


Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Ja fy a det är säkert jag som smittat dig gumman men det var ju gosigt att få träffas i alla fall fast jag inte var pigg ju.Men det straffar sig så klart !

Go fisen min är lika go fast han är allvarlig han ju,och som påskkärring a.Tänk lill rumpa ska till och resa sig nu då hela tiden oj oj oj va go. Tänk om mormor bodde nära och kunde få ta han nån dag nu då när han är så där " bråkig" så ni kunde få vila : )Faaaaan a !!!

Kram på er och BLI FRISK NU !!! Dufår inte bli som mamma

2010-08-31 @ 18:49:11
Postat av: Malin

haha va TOKSÖT han är!!!

och den där ursöta koftan har Elvin med! LÖV HM!:))

Kraam

2010-08-31 @ 22:49:46
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0