Nya tag!

Nu känns det som att hösten är väldigt, väldigt nära... vilket ska bli rätt skönt ändå!

Ser fram emot "riktiga" fredagar som man längtar till när man jobbar..:) Komma hem och få tända ljus på kvällarna..:)

På måndag drar jag igång på jobbet igen! Var in idag och kollade läget, samt hade ett litet möte med min nya personalchef, som för övrigt verkar kanon! Det här kommer bli sååå bra! :))

Så i veckan såg jag sista chansen till att åka till Edsbyn under en vardag. Så jag och Olle drog i tisdags, och kom hem igår, torsdag. Mysiga och roliga dagar, tror nog vi piggade upp mamma lite som var sjuk!

Vi gjorde ett besök till Majas Cafè i Rengsjö, och det var såå mysigt där! Hade varit ännu mysigare om det varit fint väder! Sen gick vi på stan lite. Jag köpte faktiskt 2 st tröjor och ett par skor.
Och Olle fick en bandyklubba av mormor. Men nånting fattades! Sms:ade Anders och frågade om han kunde ordna lite autografer på klubban, och det ville han! Så nu har Olle en dyrbar bandyklubba med Edsby-spelarnas autografer på. :) Det blir nånting å visa upp här i Västerås de läll...:)

I morgon blir det kräftskiva här i carporten. Jag äter inte kräftor så jag tänkte göra en räkpaj istället, nära kräftor ändå de..:)

Nu ska vi fortsätta myskvällen jag och Olle. Pappan är på After Work, och en riktig sån är det ju eftersom han gjort sista arbetspasset för i år!



Nyvaken båda 2.. förlåt mormor, men du är go när du är nyvaken a du!




Morfar har en egen liten bäbis. Hon heter Rut



Ljuslykta från Majas



Skorna



Tröja 1                                                              Tröja 2


Så här glad är jag när jag vaknar och kan sätta mig upp själv i vagnen..:)



Olle med bandyklubban





Övar målgest redan..


Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Nya tag !!! Ja det är nog vad som måste till här a de....... det här går ju inte !!!

Go pojken min ,finns inget att tillägga kram

2010-08-27 @ 19:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0