Nu har jag oxå ett stort fönster! :)

Har inte varit riktigt nöjd med vardagsrums-fönstret.. så jag sprang över till Jessica och kollade hur hon hade gjort.
Så nu har jag gjort lika, å jisses vilket stort fönster jag fick! Fasiken va dum jag var tidigare, tog ju bort halva fönstret!!

Bytte i kök, vårat sovrum samt extra-rummet oxå. Så nu är jag nöjd.. ett tag! :)

Idag är 3:e dagen jag ätit havregrynsgröt till frukost. Och det är faktiskt gott!
Och idag efter frukost tog vi ett varv i Hubborundan jag och Olle. Olle sov sig igenom så jag fick gå och flåsa för mig själv..

Köket efter



Gästrummet efter. Tv-bänk plus steghyllan är ny! Hissgardinerna hade jag i sovrummet tidigare.
Nu vill vi bli av med de 2 gästsängarna och skaffa en bäddsoffa med divan hit istället.. har hittat en snygg på Jysk för 4500:-!



Steghylla 399:- från Nordik, och tv-bänk från Ikea 129:-



Ute på promenad med mamma.. somnar snaart!



När vi kom hem busade lite, så det blev dusch för både mig och Olle





Vi hade besök på baksidan en dag..



Vardagsrummet efter. Lite svårt att få bild där det syns riktigt bra!





Förresten.. tänkte bara tipsa om fujidirekt.se. 2:a gången nu som jag utnyttjar deras erbjudande om framkallning av 100 bilder. Betalar bara frakten på 29:-. Helt kanon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är aldrig dum, kom ihåg det !!

2010-08-11 @ 15:38:32
Postat av: Malin

Va fint det blev!! Är det en rullgardin du har i vardagsrummet? Skulle behöva nåt där...men får aldrig tummen ur... Tar tacksamt emot tips!

Vore kul att ses en sväng snart!

Kram Malin

2010-08-11 @ 21:54:37
Postat av: mormor o mamma

Men va fint du gjort ! Tänk va d lite betyder mycket ibland ; ))Och lillklimpen min som är alldeles svettig efter promenaden undra om han fick ta sig runt själv ja ? Stackarn....

2010-08-11 @ 22:00:53
Postat av: Anna

Tack älskling för att du säger så!



Malin: Ja det är en mörkläggningsgardin som vi beställde av dom som vi köpte markiserna av. Kanonbra eftersom den är måttbeställd.

Ja vi måste ses snart, jag börjar ju jobba om ca 2 veckor för 17! :) Kram

2010-08-12 @ 07:19:16
Postat av: Åsa

Har ni gästsängarna kvar, hur mycket vill ni ha för dem isf?

Olle är bara såå söt och vilka miner haha

2010-08-15 @ 17:04:30
URL: http://bambi81.blogspot.com/
Postat av: Anna

Åsa: Ja vi har dom kvar.. kom med bud vettja! :)

2010-08-15 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0