Är så dålig på att skriva! Men tack ändå Maria!

Fick en fiin-fiiin Blog Award av Maria G Nilsson..:) Och då blir jag stolt! Jag menar.. hur många känner inte du Maria, och hur många bloggar läser inte du? Och så får jag en? Tack!

Och då innerbär det att jag ska skriva 7 intressanta grejer om mig själv.. och det är sånt jag inte kan skriva! Det står stilla i huvve! Men okej, jag försöker!

1. Skrattade så jag kissade på mig i kuddrummet på Björkmans Möbler en gång.. ska tilläggas att jag gick i gymnasiet!

2. Skrämde slag på alla barnen när jag gick på "Barntimme". Klädde ut mig och jagade dom. Sen spottade jag på fröken!

3. Låste in en kille i en sån där gul sandlåda en gång.. när jag släppte ut han blödde han näsblod..

4. Kallade min mormor för sugga när jag var 3-4 år

5. Tog beslag på lekstugan som fanns på området dit vi flyttade när jag var liten. Där låste jag in bröderna Hålldin..*s*

6. Har ett SM-guld i bandy sen jag var 16

7. Var "kär" i ALLA bandyspelare ett tag i min ungdom.. T ex.. Hilda, Jonas Holgersson, Pinchen, Kuben, Micke Carlsson.. mfl

Nä men! Det funka ju! Men det får ju mig att framstå som ett riktigt problembarn juh! *s*




Så, goda vänner! Här får Ni en varsin Beautiful Blog Award!

1. Jessica
2. Malin Eriksson
3. Stina
4. Camilla "Camster"
5. Åsa
6. Malin H
7. Frida

Så funkar det:

  • Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
  • Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
  • Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
  • Skriva 7 intressanta saker om dig själv.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe men då vet du ju redan nu att Olle kommer bli kvarterets skräck precis som mor sin ;-)

2010-08-17 @ 12:00:54
URL: http://linluggen.blogspot.se
Postat av: Mare

Hahahahahahaha!!!! Björkmans...! Det var tider det!! :D Din blogg är ju helt underbar, så det var väl inte konstigt att du fick en Blog Award av Maria. Puss på re!

2010-08-17 @ 16:05:28
Postat av: jessica

hahaha...det var jättekul att läsa...nu har jag fått en helt annan bild av dig...Hahaha..



Hur sjutton ska jag komma på 7 så intressanta saker om mig själv....svårslaget...

2010-08-17 @ 21:26:26
Postat av: Ullis

Du glömde den när du tog nyckeln i det nya skåpet inne i svensksalen på Torsbergs och Henrietta (visst hette hon det?) blev ledsen. Tillägg att du gick i gymnasiet då oxå... Ha ha ha, fan va jag garvar när jag tänker på det. Du är bara bäst! Kram kram =)

2010-08-17 @ 23:27:59
Postat av: Maj-Britt

BUSJÄNTA!! Du kommer väl ihåg när vi syjuntatanter satt o fikade hos din mamma och vi skrattade och hade allmänt roligt. Du stod och tittade på oss och din kommentar var "Ja blir då sa fövona ja sa". Det är ett uttryck som vi idag kör med i våran familj. Ha ´re!

2010-08-18 @ 10:46:39
Postat av: Maria G Nilsson

HAHAHAH fan Anna, så här många sanningar om dig trodde jag inte.

Garvat gott nu ja :D

2010-08-26 @ 23:51:06
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0