Dagens projekt

Idag tänkte jag vara duktig och städa och röja i tvättstugan.. Slänga plastburkar som jag ställt in där, men som jag inte använder! Blomkrukor som står i skåpen och tar plats, ska flytta ut dom i bon. Nån gång vill jag kanske byta så då måste dom ju vara kvar! Sen ska jag oxå rensa bland Olles kläder. Han har nästan huur mycket kläder som helst i sin korg! Har som sagt fått massor av Hellan, har även fått av grannen Jessica, det var lite större storlekar, men tänk va gulligt! Och sen har vi ju en mormor som är duktig att shoppa oxå..:)

Sen tar vi en promenad (i SNÖN) till Ica. Pratade med mamma i morse och hon hade sett recept på en tacorätt. Köttfärs, tacosås, creme fraiche, majs, philadelfia ost, tortillas och riven ost. Varva tortillas med tacoröran, in i ugnen med lite riven ost på. Lät ju väldans gott!

Igår gjorde jag kladdkaka med kräm på, som jag fick recept av Hellan på. Och den blev såå god! "Jag tar en bit till ja" sa lillebror.. :)




Mina 2 älsklingar.. synd att bilden är lite dålig!


I morse sov plutten till halv sju. Då tittade jag ner i hans säng och möttes av ett stooort leende! Han är jämt så glad och nöjd lillen.. älskade barn!

Nu ska jag passa på att kamma mig innan han vaknar.. :)

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Om du mejlar bilden på Olle och Steffe kan jag fixa den i PS åt dig så den blir jättefin :-)

2010-04-23 @ 09:12:09
URL: http://linluggen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0