Upphängd och nedsläppt..

Ja så ser jag då ut på kortet som togs idag..

V. 31 (32 i morgon)



Köpte outfiten igår... är så glad att jag hittade något! Gick in med open mind och hade absolut inga förväntningar!
Blev ett par mammabyxor från H&M 199:-, ett ribbat linne från H&M 79,50 och koftan kommer från Kapp Ahl 349:-.

Går in i v. 32 i morgon och nu närmar det sig! Var upp till Edsbyn förra helgen och tog med mig bebissängen hem. Den som min morfar har legat i, och morfars syster Daisy också. Bara det gör att jag nästan blir gråtfärdig...
Vi ska spackla och måla den lite så den blir lite fräschare. Sen bäddar vi och laddar för nedkomst!
Hoppas gubben går med på en tripp i morgon (jag vill till Eskilstuna.. men vet hur han är emot det.. *s*) Annars kör vi Barnens Hus, det går ju de oxå men är inte lika roligt! :)

I torsdags hade jag 2 granntjejer här på fika, Malin och Camilla, som båda ska ha barn. Malin i januari och Camilla i mars. Så kul när man inte är själv! Så vi fikade blåbärspaj och pratade bebisar och förlossningar! Så skönt att ha någon att fråga om vissa saker och även att dom berättar hur det kan vara..

Fick iaf beviljad havandeskapspenning från 1 oktober. Så nu på onsdag gör jag min sista dag! Känns jättekonstigt, men jag kan inte beskriva hur jävla skönt det ska bli!!!

Igår förresten så var vi ut på stan och åt middag. Blev bjudna av svärfar (tror han hade dåligt samvete för han inte ringde och grattade när Steffe fyllde år..) Var på Varda, och det blev ett dyrt kalas..:) Men trevligt var det!

Nu ska vi äta efterrätt, det blir toscapäron med glass. Guuud så gott!
Det var Steffe som lagade mat idag så vi har ätit tagliatelle med färskostrullader. Lika gott det!

Hujj!!

Bebissängen som går i arv...

Skötbordet som vi har nere. 299:- på Ikea, och skötbädd med egetsytt pådrag som Steffe fick av bror sin med familj.. blir kanon!

 Åh.. jag fick förresten tillbaka min telefon i veckan, efter 6 veckor! Det skulle ju "bara" ta 2-3 veckor!
Och döm om min förvåning... den fungerar! Så nu är jag glad.. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma här !

Men va fiiin gumman va då, rund och go så oj oj ojjj.

Tänk att snart är det dags och jag som inte är klar än ,vet inte hur jag ska hinna allt jag e.

Vecka 32... va tiden har gått fort det är ju inte längesen vi grina i telefon du o jag och var så Lycklig, ett under hade skett !Och nu har du snart gått genom nio månader.

Skulle kunna skriva en hel bok om det här ja ,men det tar jag när jag blir "pensionär".

Kläm på dä "lill bumman"

2009-09-26 @ 19:31:30
Postat av: Mamma här igen..

Det lyser om dig gumman du är så fin,klär dig att vänta barn ! Stefan oxå så klart ; ))

2009-09-26 @ 21:59:26
Postat av: Malin

Va kul med lite shopping!! Jag måste nog köpa lite fler byxor, kanske försöka hitta nån kjol....ska shoppa i Sholm i helgen. Hoppas det finns!

Jättefin mage!! :-)

Ha de,

nu är ju jobbet slut snart!!! Tjohoooo!

2009-09-28 @ 20:42:10
URL: http://ski-mum.blogspot.com/
Postat av: anna-lena

Vad fin du är och fina kläder. Sängen är också jätte fin. Nu måste vi ses orkar inte vänta längre. kramis

2009-09-28 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0