Å Steffe han handlar..

Konstig rubrik va? Det brukar ju vara jag som handlar annars..
Jag hade tittat ut spjälskydd och påslakanset på Ikea, som jag tyckte verkade billigt och bra.
Men det dög inte... h*n ska ha bara det bästa säger Steffe, och det här setet har han tjatat om tidigare för han tyckte det var sååå fint! Då slår vi till då!

Så idag var vi till Babyproffsen och inhandlade spjälskydd och påslakanset. Och det blev fint! Och dyrt.. :)



Idag har jag bakat lite.. Steffe fyller ju år på måndag och jag hade ingenting i frysen! Så idag bakade jag bullar och 2 sorters snickerskakor.. få se om det finns nå kvar tills i morgon när släkten kommer :)



Avslutar med en bild på "lilla" magen.. v. 29 (v.30 i morgon)


Kommentarer
Postat av: lillesyster

Ja det var jättefint dedär till barnsängen, han verkar kunna dedär om barn steffe ;) Börjat bli lite "stil" med han a ;D haha!

2009-09-12 @ 16:35:15
Postat av: Mamma här

Ja Gud sååå fint ni gjort,tänk när det blir grin och gny där i du.....Men då får lill*n inte ligga kvar där i ju !!!

2009-09-12 @ 17:39:51
Postat av: Mamma här igen..

Glömde ju säga att du fått en Stooran mage nu du ,stor och fin .Hoppas du är mer nöjd med den än du var med min när lilla syster låg där i . Det var ju ingen bebis mage sa du men det har då du ,Kramen

2009-09-12 @ 17:42:56
Postat av: Malin

åååååh tarok serien är såååå fin! (ni vet väl att nisses har det till lite lägre priser?;)..

vi hade en babysitter med det tyget.. :)

(fast tyget sprack så vi reklamerade)..



shiiiiit vilken mage du har då!!!! :)

inte illa alls!;)

och vilka bullar!;) vilken tid är fikat?haha



kraaaam

2009-09-13 @ 13:14:07
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Frida

Klart h*n ska ha det bästa! Tänkt så länge ni fått vänta och då kan ni gott lyxa till det lite :-)

Sängen såg så mysig ut så! Bäbisen kommer stormtrivas i sitt rum sånär som på den fula mattan ;-)

2009-09-13 @ 19:32:04
Postat av: anna-lena

fint,fint. Steffe har ju bra smak. Fin mage. Passa på o njut sedan blir det ingen mage kvar o klappa. Men vad gör de ifs då har ni ju en gosis.

2009-09-14 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0