Määän

Tänk att det är nära nu! 1 månad kvar till BF idag! Och så tänker man att han kan komma 2 veckor tidigare oxå, då är han för sjutton snart här!!

Idag har varit en produktiv dag känner jag..:)

Började med att jag blev bjuden till Irsta på kaffe på förmiddagen. Tusen tack Frida!
Av henne fick jag låna bröstpump och en sån där sitthjälp som man sätter ner i badbaljan.. kommer bli kanon!
Av dom ska vi även få låna barnstol! Så gulligt av dom!

Fortsatte till svärmor och lämnade symaskinen som jag har haft på lån i ett halvår eller nåt..:)
Så igår sydde jag gardinen till bebisrummet. Är rätt nöjd faktiskt..:)

 

När jag kom hem bakade jag lussebullar.. åh så gott det luktar nu när dom nyss kommit ur ugnen! Och dom var goda att äta oxå..:) Så ikväll ska jag och gubben fika kaffe och lussebulle :) Vet att det är lite för tidigt för lussebak kanske, men bäst att passa på medans man har orken! Men fy sjutton så dyr saffran är förresten! 32:- på Ica Maxi. Som tur är hade jag en påse hemma som jag fick med nån tidning förra året..

 



Var förresten till BM igår, och bebisen ÄR fixerad! Hon var osäker förra gången, men nu var det solklart sa hon! Alla värden såg fortfarande kanon ut! Så skönt!

Avslutar med en bild på moi.. v. 36


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ja jag får komma ner snart så jag får smaka på bullarna :D Funderar på att göra snickerskaka idag jag också, kanske lussebullar någon dag med :D



Man vet ju aldrig när lillen kan titta ut, kanske redan i morgon eller så går det så långt att du går över tiden ;P

2009-10-28 @ 15:38:28
Postat av: Frida

Inte var dag vi får så fint besök! Hoppas grejerna kommer till användning, stolen är snart klar för leverans den också :-D

2009-10-28 @ 18:20:19
Postat av: anna-lena

Ojoj vad fint det blir. Jag vill också inreda. Du spara en bulle eller två till mig.

2009-10-28 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0