36 dagar kvar..:)

Åh som vi längtas nu!!

Mäh, kom på nu att jag är inte öm i armen efter vaccinsprutan längre! Skönt!
Ska dit igen och ta dos nr. 2 den 10/11.

Dagarna nu för tiden är väldigt lugna.. sover så dåligt på nätterna så nästintill alla dagar går åt till att ta igen sömnen jag missat på nätterna! Och senaste 2 nätterna har bebisen möblerat om där inne tror jag..*s*
Det har varit sån fart så det känns som att hela jag ligger och gungar med..:)

Han har förresten fått en favoritlåt... Lars Winnerbäcks "Jag får liksom ingen ordning". Så fort den åker på så blir det hallabaloo i magen.. :)

Gick förresten runt här hemma och dammade fönsterbrädor och vattnade blommor idag, och skulle lägga ner några skivor i tv-bänken.. och där, döm om min förvåning, hittade jag min bh som varit försvunnen sen midsommar! Haha.. det måste ha varit bråttom å gömma den!  Jag har letat å letat och så dyker den upp där!

Snart kommer Steffe hem, han slutar 12 idag, han skulle ta lunch med sig hem. Spännande å se vad det blir!
Sen kommer svärmor på fika och har förhoppningsvis en madrass med sig så vi kan skära ut en bit till lilla bebissängen.. Det är nog bara den vi har kvar att förbereda nu, tror jag! Känns som jag har alldeles för lite kläder åt lillen! Men det säger mamma att jag inte har.. "Jag har ju oxå massor" säger hon..*s*

Näe, en power nap på det här så..:) Sen orkar man kanske med fredagsmys..:)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag får då hoppas att han inte blir någon Winnerbäckare sen när han kommer ut den lilla klimpen :D

Och jag tror att Olle har köpt nya möbler för att rusta sig och stanna kvar där inne jag, en ny säng och kanske någon fin tavla som han håller på att sätta upp, så när alla sover så passar han på att möblera om :D Så skulle jag gjort iallafall :d



2009-10-23 @ 12:59:09
URL: http://stinaemman.blogspot.com
Postat av: Nean

Anna, vad gjorde du på midsommar egentligen?! Det skulle jag vilja veta. Ett litet nyp på tv-bänken kanske...haha!!

Passa på att sova nu medan du kan (om du kan), sen blir det ingen sömn på 18 år...minst -gäsp!

2009-10-23 @ 19:06:05
Postat av: mamma

Ha haaaa...håller med föregående talare ,där gick det hett till ! I TV bänken av alla ställen ha haaaaa Gud va roligt det där var du Anna.

Och vilka fina kläder da ,tänk va gosig i den lilla björn overallen "bumbi börnen " min !!! Men nu räcker det Anna nu fryser lill*n inte på vägen hem och kan bajsa ner många dressar o pyjamaser och bodys /klämmen

2009-10-23 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0