Nyss hemkommen

Kom nyss hem från BM. Skulle få andra sprutan idag, men tydligen behövdes bara en, så jag slapp! Så skönt å slippa bli stucken en gång till! Inte för att det var några problem efter första men ändå..:)

Hjärtljuden låg på 156 och det var full fart när vi var där inne. Jag fick en annan BM idag för min ordinarie är i Nepal hela november, och som jag sa tidigare så var min vanliga BM lite osäker på om han var fixerad eller inte, och den här BM hon var oxå osäker, så på fredag ska jag på UL. Ska bli kul å se lillen igen, så får man höra hur stor han är, hur det ligger till med fostervatten mm.. Så det känns som en liten extra säkerhetskoll!

Nu har jag laddat kaffe för snart kommer mamma, pappa och Stina hit. Mamma känner lite panik hon innan lillen ska komma. Hon har tydligen kläder att lämna..:)

Så vi tar kaffe och lussebulle här sen åker vi ner på stan en vända. Stina ska såklart till min hatbutik New Yorker. Det är en butik som jag absolut inte kan med! Vet inte varför egentligen, men den är stor och rörig, plus att dom spelar så hög musik där inne!

Få se om det blir nå bandy ikväll, VSK - Broberg och gratis inträde! Få höra vad familjen säger.. Tur iaf att det inte är Byn som kommer hit och spelar, eller ja, tur och tur! Vill vi ha ut bebisen så vore det nog en match mellan VSK och Byn som behövdes! :) Få se om Broberg funkar lika bra..*s*

Nu hinner jag slänga mig i soffan ett tag innan det plingar på dörren.. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

va kul att få se på ul igen!!!:)

fick se Elias också ganska sent och då låg han där och vickade med huvudet.. såg skitroligt ut!:))



ha en skön stund med din family!:)

kraaaam

2009-11-10 @ 23:48:05
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0