Lilla julafton

Mamma, pappa och Stina har precis åkt hem till Edsbyn igen. Blev verkligen en snabbvisit, men mamma skulle hem och jobba idag.

Med sig hade dom en kasse med diverse kläder till bebisen. Mamma har stickat och stått i, och sen har hon handlat oxå..:)

Lite stickat




Filt



En till filt



Lite bodys



Body och byxa.. i brunt! Haha... Men fint är det!



Byxor igen..




Å klart grabben ska ha ett par badbyxor! *s*



2 sparkdräkter efter mig och lillebror.. få se om han kommer ha dom på sig nånting! Måste ju prova iaf! :)



Och den här är efter mig..




Vi var på bandy igår oxå, tur att det var gratis inträde för min rygg orkade bara 15 minuter! Fasiken så jobbigt det var att bara stå rakt upp och ner! Så mamma fick komma och hämta mig och Stefan, efter många om och men..*s*. Inga problem sa mamma när jag ringde och bad henne hämta oss. Vi skulle stå vid rondellen in till Rocklunda så skulle hon komma dit. Jo då, hon kom till rondellen och blåser rakt på. Jag och Steffe bara tittar på varann.. sen ser vi hur hon bär iväg ner på E18 mot Oslo. Haha... inte hittade hon oss eller! Hon fick åka till Vallby och vända, sen bar det iväg in till stan, för hon visste att därifrån hittar hon till Rocklunda. Så det tog kanske 30-40 minuter innan hon hämtade upp oss! *s*. Det är inte lätt när man kommer från landet!
"Å tänk va bilarna ska ha svure över mäg nö" sa hon när hon väl hittade oss! Det var körning över heldraget å hej å hå... :) Vilken upplevelse!

Ikväll är det bandy igen, fast på text-tv. Edsbyn-Vänersborg.. heja Byyn!!

Kommentarer
Postat av: Malin

MEN så mycket fint - va kul Anna!!

KRAM

(ses i morgon!!)

2009-11-11 @ 17:59:23
URL: http://ski-mum.blogspot.com/
Postat av: Malin

MEN så mycket fint - va kul Anna!!

KRAM

(ses i morgon!!)

2009-11-11 @ 17:59:43
URL: http://ski-mum.blogspot.com/
Postat av: Malin

åååh va AVIS jag blir!!!! såååå fint hon stickat!!!

elias fick en kofta+mössa av sin mormor som nyfödd.. mössan gick inte på alls och koftan kunde han ha i 1v.. fniss så kan det gå när man växer som ogräs!:)

åh va jag ser framemot att få se hur er lillpojke ser ut!!!:)

kraaam

2009-11-11 @ 20:21:31
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Malin

åååh va AVIS jag blir!!!! såååå fint hon stickat!!!

elias fick en kofta+mössa av sin mormor som nyfödd.. mössan gick inte på alls och koftan kunde han ha i 1v.. fniss så kan det gå när man växer som ogräs!:)

åh va jag ser framemot att få se hur er lillpojke ser ut!!!:)

kraaam

2009-11-11 @ 20:23:19
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Frida

Vilka jättefina kläder mamma stickat! Olle kommer bli tjusigaste killen i Hökåsen lätt :-)

2009-11-11 @ 20:48:38
Postat av: Anonym

Ha haaa.. ja jag skrattar för mig själv när jag tänker på den färden. Det måste sett så kul ut när jag blåste förbi er !Jag visste ju precis vart jag skulle ,jag hade ett mål i sikte Rocklunda, men det hade ju ändrat läge ;))Vilken färd...

2009-11-11 @ 22:29:58
Postat av: mamma

2009-11-11 @ 22:54:30
Postat av: anna-lena

Hahahaa Det är inte lätt o komma från Byn. Men sticka kan hon. Jätte fina filtar o kläder.

Vad spännande med ul igen. du får skriva om det sedan.Hälsa att han får ta o komma ut nu.kram

2009-11-12 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0