Vilken skön helg!

Har varit ledig sen i torsdags, och det är såå skönt! Nu längtar man verkligen till semestern! Tänk  å ha det så här varje dag!

I torsdags gjorde vi ett besök till Åsby Hem & Trädgård. Och för alla er edsby-bor som läser det här, så är det himlen! Det är inredningsbutik och blombutik i ett. Helt underbar!

Köpte en brödlåda från Bruka Design där, som nu är min kärlek... iaf ett tag! :)

I fredags skulle jag ha jobbat men blev ledig för jag ska jobba frukost på Hässlö nästa helg istället. Helt okej deal för min del! Jag kan iaf inte sova på helgen när jag får, så jag kan gott och väl ha frukost istället.
Stefan ska på herrmiddag på lördag kväll så jag får en kväll för mig själv! Vette sjutton va jag ska hitta på för tok då! ;)

Planterat har vi gjort massor i helgen... har gjort rabatter och satt 3 buskar. Blir fint när det väl tar sig och växer upp!

Nu ska jag nog vila lite middag så jag kan vara vaken lite längre än 21,00 ikväll!

Hej da!

Min fina brödlåda.. :)



Oooh.. här är mina trädgårdstofflor. Snygga va? Stefan tycker dom är skitful, kanske därför jag tycker om dom så mycket! *s*. 79:- på Rusta



3 rosa ölandstokar planterade



Stjärnöga, silverek och lobelia tror jag det var..




Den här lillfisen var jag barnvakt åt i tisdags.. är han nå go eller vad? När han åkt hem sov jag i 2 timmar..Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint ni gjort då,har han haft "byxorna "på sig ute nu då ?

Och så gofisen min sen då, ska nog ner och vara lite barnvakt jag oxå nån dag ska du se.

Han ser inte Alls nå rivig ut han e....lugn och go så .

Snart ses vi igen då bumman min,och då har det gått ytterligare några veckor framåt ;)))

kjam på dä!!

2009-05-23 @ 18:31:42
Postat av: Anonym



OOMMMM..... jag skulle villa känna på dom där kinderna och på lockarna "Gofisen"

2009-05-24 @ 23:05:29
Postat av: Mora din....

2009-05-24 @ 23:06:41
Postat av: anna-lena

Hahaa ja, jag förstår att du är helt slut hahaa. Ett litet liv prövar en ganska ofta.

2009-05-25 @ 13:09:20
Postat av: anna-lena

Du skorna var hur super coola.

Blommorna o rabarber hmm vi kommer o fikar när rabarberna är klara. Du har ju blivit nya leila bakar,lagar och inreder hehee. Ta hand om dig gumman.

2009-05-25 @ 13:12:07
Postat av: Madelene

Stjärnöga även kallad Afrikansk marguerit! :0) Den med lila ton i sig. Älskar dom! De är såååå fina! De klarar även ner till 7 minusgrader så de är kanon :0) Kikade in en vända bara efter att ha hittat dig på FL....Ha det bra! :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0