Faan va dålig jag är!

Jag är ju verkligen urkass på att uppdatera! Förlåt! Om det nu är någon som läser vill säga!

I helgen har vi faktiskt haft tur med vädret. I lördags hade vi städdag och sen grillkväll i carporten. Så kul! Så nu har vi ett fint, nyplanterat och städat område..:) Och grillkvällen var kanon! Fint väder, och framför allt, ingen blåst!

Jag gav upp kl 00,00 och Steffe kom instöpplandes vid halv tre. Då hade dom sjungit sing-star hos grannen, och han var mäkta stolt när han vunnit över Malin A. som sa sig vara obesegrad..:) "Men det var ju precis när jag passade på att andas, som Steffe tog sina 10 segerpoäng" sa hon när vi träffade henne idag..

Idag har vi varit på 80-års kalas. Stefans plastfarmor. Bjöds på god mat och kaffe.

Sen åkte vi hem och tog det lugnt, bjöd över Calle och Ewa på rabarber- och jordgubbspaj, satt på baksidan och njöt av solen. Och nu är jag sopslut!

Ser fram emot den här veckan, den känns bra redan nu.. Barnvakt åt Isak på tisdag em, och tänk va mamma är avis..*s*. Ledig torsdag, sen är det ju helg nästan, fast jag jobbar fredag! Och till helgen ska vi förhoppningsvis plantera lite grönt..

Bye!!

Återkommer nog snart med en lite roligare uppdatering..:)

Under tiden, "njut" av lite bilder från gårdagen.. och dagen


Dukat långbord i carporten




Här är vårt bord där Malin och Stefan, Patrik och Camilla sitter med oss.



Steffes hemmagjorda rabarber-chutney som blev poppis..:)




Stefan, Stefan och Malin



Stefan (med tungan rätt i mun), min Stefan och där bakom skymtar Camilla



Carola och Jessica, och Linda är bortvänd




Camilla visar att vi har likadan skitkamera.. :)




Ewa, Inge och längst bort sitter Marita



Patrik (som är Steffes fotbolls-buddy, United fans båda två)

 

Calle och Ing-Marie



Jag och Malin (enda "bra" bilden på mig, men kanske sådär på Malin..:)




Jag och Agnes



Steffe och Agnes



Klara och Frida



Kommentarer
Postat av: Frida

Naaww Aggro och farbror är ju för söta! Vilken tur att han ställde upp och gungade :-D

2009-05-17 @ 21:08:38
Postat av: Kicki

Uppdatera snart nura ;)

2009-05-18 @ 00:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0