Förlust..

Ja det blev förlust för Byn igår. Lite tungt känns det ju! Särskilt eftersom jag bor i Gurkstan! Men, men.. jag har det nog inte värst.. tänker på By-pöjkarna. Usch vilken känsla! Men det är bara att komma igen! Heja Byyyyn!
Fick iaf träffa Ullis igår..:) Alltid lika kul! Men va faan ska man underhålla sig med nu när bandyn är slut?!
Tack Malin iaf för att jag fick låna alla 3 Stieg Larsson böckerna!!! Dom ska jag plöja igenom nu onsdagar och söndagar mellan kl. 19,00 - 20,45. *s*

Här kommer lite bilder från gårdagen, sen ska jag ner och baka scones till frukost. :)

Steffe stog med oss röd-blåa... modig karl det där..:)



Mamma jävlas lite.. :)




Jag och mamma min.. :)


Jag å Steffe



Jaha... dom envisas med att säga att det här är min farbror.. *s*



Nu fylls det på med röd-blått... Ser ni brorsan?




Mina älskade föräldrar.. Finns inga bättre!



Jocke är ute och värmer för sig själv..



Ser ni brorsan nu då? Gul tröja, längst ner mot isen. Pratar med en reporter från Svenska Dagbladet..



Här kommer dom...


Kommentarer
Postat av: Nean

Nu är man stolt över att vara Västeråsare...eller hur?! ;) tröstkram

2009-03-22 @ 15:43:36
Postat av: Frida

Not to worry! Nästa år blir ett guldår :-D

2009-03-23 @ 07:54:57
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-23 @ 08:00:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0