S E M E S T E R ! ! ! !

Herregud! Hur skönt är det med semester?
Helt underbart!

Började lördagen med att jag sov till kl 05,00. Det var de de... så typiskt! Sen kom mor och far på kvällen.
Dom har nästan nyss åkt hem, så nu är vi ensamma igen. Det har varit 3 fartfyllda och roliga dagar med dom.

Vi har ätit gott och shoppat. Och bara myst tillsammans.


Idag var iaf dagen D.


Ultraljud kl 11,00. Liiite nervös hann vi bli både jag och Steffe medans vi satt där och väntade på att bli uppropade. Jag menar, tänk om den ramlat ut utan att jag märkt nåt? Magen kanske växer ändå?!!

Innan ultraljudet så hade vi fått ett prell. BF satt till 9/12, passande på min födelsedag! :)


När vi väl var där och fick se VÅRAN BEBIS så var det helt otroligt! Vilken grej! Inte en lugn stund i magen...:)

Den vinkade och snurrade. Ville dock inte ge oss några profilbilder, men vad gör väl det?!

Fick iaf 4 fina bilder och mamma fick 1 hon oxå :)


Nu laddar vi för en resa ner mot Småland. Ska besöka glasriket och annaaxel-butiken. (www.annaaxel.se)

Risk att det blir lite shopping där nu när man VET att det är en liten där inne!


Köpte förresten bebisens första kläder idag efter vi varit på sjukhuset.

Blev en body med Laban på. Så söt! Och så liten! Hur sjutton ska bebisen få plats där?


Näe, nu är det för varmt för att sitta här känner jag! God natt!!



Första inköpet.. :)



Avslutar med en liten bild på VÅRAN BEBIS!



Ligger på rygg och har det bra med benen rakt upp i luften.. :) Så coolt!


Kommentarer
Postat av: Nean

Instämmer, så coolt!! Ha en skön semester nu =)

2009-06-30 @ 20:58:37
Postat av: Frida

Kul att allt såg bra ut! Det är magiskt att se sitt barn för första gången på UL, tårarna bara rinner :-D



Trevlig resa också, hoppas anna-axel är ett bra ställe när ni åker så långt.

2009-06-30 @ 21:10:52
Postat av: anna-lena

ååå gumman jag är så lycklig för eran skull. De är så fantastiskt att få se sitt barn på ul.Nu är det bara att handla o mysa. Vill du till ullared så hojta till.kram

2009-06-30 @ 21:40:28
Postat av: Malin

åhh nu gråter jag igen!!

är såååååå sjuuuukt GLAD så du anar inte!!!:)

du e världens goaste person och du om någon förtjänar verkligen det här!! som NI har KÄMPAT!:)

grattis grattis grattis igen!:)



minns hur nervös man var inför rutin-ul.et jag kunde itne sova något alls på natten.. mådde sjukt illa för jag var sååå nervös.. min första fråga till barnmorskan som gjorde ul.et var "lever den?!".. ;) "ja du ser väl att hjärtat slår och att h*n rör sig..?" .. hahah



kraaaaaaaaaaaaamar!:)

2009-06-30 @ 22:11:47
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Mare

Men va kul! :D Ja, visst är det häftigt!!! Det blir nog en tjön´en det där, det ser man ju!! Fick ni samma datum? Trevlig semester och kör försiktigt! Kram till er alla 3!

2009-06-30 @ 22:32:29
Postat av: Anna

Tjena Mare! Näe vi fick ett tidigare datum. Fick 9/12 från början, nu blev det 28/11 istället... Puss å kram

2009-06-30 @ 22:34:21
Postat av: fam.Emman

Ja du Anna jag håller med ALLA föregående Det är såååå härligt att ni lyckats med detta efter Allt slit och ledsamheter !Jag är nog en av dom mest lyckliga och blivande mormor idag Morfar oxå så klart.En stoor sten har släppt idag och jag grinar så fort jag tänker på er ALLA TRE! Sååå lycklig att få köpa allra första bodyn idag till ER EGEN LILLA BEBIS SOM NI GJORT "helt själv" oxå .Vilket under!!!jaaa nu grinar jag IGEN!!!!Det är sååååå underbart Kram på er alla tre

2009-06-30 @ 23:09:34
URL: http://stinaemman.devote.se
Postat av: Maj-Britt

Härligt Anna o stefan!

Jag sitter här o lipar när jag läser mormor Lenas kommentar. Vet ju hur underbart det är att bli mormor. Jag har 5 ggr erfarenhet. Ha det så bra och lycka till, både föräldrar o morföräldrar!!

Ps, Det är så kul att läsa din blogg Anna.

2009-07-01 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0