Måndag

Bytte gardiner igår, vet inte om jag är nöjd eller inte.. vad tycker du?!



I morgon får jag fika-besök av Isak och mamman.. min mamma blev lite sur över att dom skulle komma i morgon, hon tyckte dom kunde komma på torsdag istället så mamma får träffa Isak.. :))
Näe du mamma,  tänk va ja ska gosa nu! *

Mamma och Isak på mitt 30-års kalas. Ser ut som att mamma har fullt sjå.. *s*


Tycker såna här kronor är såå fina! Hittade den här på Nisses för 69:-, som hittat!
Vill ha en i svart oxå...




Duken från Åsby, Bruka Design.. Tulpanvasen är oxå därifrån.


Lilla Gudrun...



Dom här fina muffinsformarna hittade jag på Lagerhaus. 29:- för 100 st, dom är ju bara föör söta!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna min!

ja du tänk va go han är, men jag såg då ut som ...ja vet inte vad ! Du kan väl mixa lite och göra mig snygg innan du sätter ut mig.Blev väl fint i köket ? eller vad tycker du?

Nu är det bara två arbetsdagar kvar för mig sen åker jag till mina flickor och myser några dagar.

Då har jag jobbat sex dar i rad bara för att få tid över med er lite extra .

Kram på dä.Och gosa riktigt i morgon nu med lillklimpen.

/mamma

2009-02-09 @ 21:56:05
Postat av: Frida

Gardinerna var ju jättefina! Klart de ska vara kvar.

Sådana där kronor finns på panduro i svart i tre storlekar ;-)

2009-02-10 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0