Äntligen lördag

Gud så härligt det är med lördag! Det är ju veckans höjdpunkt... eller ja, fredagen är rätt skön den oxå.. :)
Syster är inne på vecka 3 av 4 här hos oss. Det går verkligen kanonbra! Såå mysigt å ha henne här!

Idag var vi till Bellevue och bowlade. Vem vann? JAG!! Steffe säger dock att det var han som vann för enligt han skulle vi sluta efter 5 omg in i 3:e serien, men då slog jag en strike och vann över han, och det gick tydligen inte! Haha..
Men huvudsaken jag vet att jag är bäst! ;)
Efter bowlingen fick jag(!!!!) åka till Åsby hem & trädgård. Oooh så mycket fint det finns där! + att dom hade 20% på allt! Köpte en duk från Bruka som ligger på köksbordet, och en jättefin vas att ha tulpaner i. 159:- för allt!

Var förresten in i butiken Ljuva Ting som ligger i Irsta, efter att vi varit till Borup på fika. Men den var ju inte mycket att hurra för! Rekommenderar deras hemsida istället... www.ljuvating.se

Var iväg och bowlade igår oxå, med jobbet. Jag råkade ju vinna då oxå. ):
Efter bowlingen åkte vi hem till Petra och åt middag och myste. Fick skjuts hem och var hemma vid 01.
Sen fick jag vänta uppe på Stina som oxå var ute på. Hon var först på After Work med sitt jobb, sen gick dom på Björn Rosenström på Oliwer Twist. Hon tog 02,30 bussen hem så jag kunde inte somna förräns hon var hemma..


Nu ska vi kolla melodifestivalen, sen är det helgens premiärfilm på Canal Plus.

I morgon är det bandy.. )

Så här ser tser det ut i toppen just nu:

1. Edsbyn
2. Västerås
3. Sirius
4. Vetlanda
5. Sandviken

På torsdag kommer mor och far.. Jippie!!!  Åker hem och tar Stina med sig på lördag kväll. Längtar... inte på att Stina ska åka hem, men för att familjen kommer hit.. :)


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0