Vaken tidigt!

Men uscha va tidigt jag är vaken! Vaknade strax efter sju för det var full fart i magen..:) Tittade bredvid mig och Steffe är borta! Väntar på att få höra han hulka nånstans, men det är tyst. Smyger ner och då ligger han i soffan.. "Vet inte om jag ska spy eller inte" säger han. Och så går det..*s*. Vet väl själv ja efter en kväll sådär när man blandar och dricker allt man kommer åt! Jag varna han igår och sa att skyll dig själv i morgon, för det vart OP, öl, rödvin, whiskey, rom & cola. Har säkert glömt nåt a.... Jo, Bailey`s i kaffet hade han.

Idag gick vi in i v. 26, jag mår suuperbra och längtas! Har fått ont i ljumskarna, så det är rätt jobbigt att gå. Men som jag sagt förr, DET TAR JAG!

Sen är jag lite arg oxå. Köpte ny mobil 16/7, och i veckan blev jag tvungen att lämna in den. Ljudet hade slutat fungera mm. Och ingen lånetelefon hade dom åt mig heller! Så nu är jag helt handikappad! Kan inte sms:a!!  Får vänta i ca 2-3 veckor på att min ska bli klar. Tycker det är lite dåligt när jag inte ens haft telefonen i 1 månad och så går den sönder!

Äh, lägger ut bilder istället. Hade kräftskiva med grannarna igår, därav Steffes tillstånd idag..:) Ha en skön söndag!

En solig kväll i augusti var vi ett gäng tjejer som åkte ner till hamnen och åt lite gott.. såå mysigt!
 
Jag och Camilla (men stäng mun Anna..:)


En solig lördag morgon på området



Malin & Carola



Linda & Jessica (och där bakom kom Ola Johansson och satte sig sen) *överlycklig blev jag*



Dukning inför kräftskivan pågår



Oh fan va sammanbiten.. (ser du A-L att det är din tröja? Superfin...:)



Å här börjar han...



4 damer på rad.. Malin, Malin (som ska ha bebis i januari), Linda och Sofia



Camilla går in för det här hon. Stor fokus på kräftorna.. :)



Å Anna är fortfarande sammanbiten hon...



Ser ni att det inte är öl i glaset längre, nu är det rött...*s*



Och här är dom på G.. Stefan och Stefan. Eller som grannarna säger, Nicko & Pulver



Nickos blivande fru Malin, osså jag då, Pulvers fruga...inte lika sammanbiten längre!



Den här bilden är arrangerad, "Jag hade ju tungan ute" sa Jessica...



Och det såg ut så här... *s*



Malin, Camilla & jag



Oooh, om 2 veckor förresten kommer heeela familjen hit, pappa ska hoppa sitt tandemhopp som han fick av oss "barn" när han fyllde år! Så de ni... förbered er för att få se en tromb över Västerås...*s*

Måste bara avsluta med en bild på lillplutt*n...:) Ser ut som h*n ligger å flinar


Kommentarer
Postat av: Mamma här

Fina bilder på ett glatt gäng.Tänk va Steffe ser lycklig ut "äntligen fest" inte undra på att han är Hulken idag !!! Sen har vi Anna som försöker hålla kontrollen så där i början men måste avblåsa för att det blir för mycket att hålla reda på ,"Fölk överallt ju".Sen har vi det där berömda hoppet....jag måste införskaffa mig en hel dräkt ja med inbyggd blöja, för det där kommer inte att bli lugnt det kan jag lova varken från pappas eller min sida ! hoooooo men så kul det ska bli att se han "singla ner " får vi hoppas i alla fall.



Längtar efter "lillplutten -an " jag nu ,tänk att få gosa och lukta ,och ta med "Hem till byn " Gå runt på byn stolt som en tupp med vagnen Det Ni !! (Tror jag ska testa med en tom vagn så länge)tokig som jag är.



Tack Anna o Steffe för trevliga kort

2009-08-16 @ 09:37:19
Postat av: Malin

Va roligt med lite bilder!!

Ja, visst var det trevligt igår. Hoppas mannen din mår bättre nu mot eftermiddan... :-)

Ses!

2009-08-16 @ 15:13:06
Postat av: anna-lena

Tröjan blev ju jätte fin på dig =) På mig satt den inte så snyggt.

Kul o se lite bilder på dina vänner.

Steffe ser så nöjd ut, han verkar verkligen må bra.

ta hand om familjen så ses vi ons/tors

2009-08-16 @ 21:38:16
Postat av: Christina i Roteberg

Men Anna, var rädd om pappsen nu när han skall bli morfar. Inte nå högre än 1 meter.

2009-08-18 @ 10:36:23
Postat av: Christina i Roteberg

Å vilken rund och go mage du har fått.

2009-08-18 @ 10:37:23
Postat av: jessica

ja men jag sa ju det...tungan var ute......

2009-08-19 @ 19:43:31
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0