Näe..

Jag har ändrat mig redan.. det blir inte vagnen jag skrev om tidigare ikväll!

Har suttit och vägt för och nackdelar mellan den och den ifrån Annaaxel, och Annaaxel vinner..
Mycket har att göra med att sittdelen på den med svängbara framhjul var såå ful!

Bebisen verkar reagera på Steffes röst. När Steffe är tyst är det lugnt i magen, så jag märkte att när han började prata blev det action, så jag så åt Steffe att prata och det var full fart! Den bufflade runt och grejade.. :)

Orkar inte skriva, men lägger in lite bilder istället!

Å tack Stefan och Linnea för den supergoda kladdkakan idag! Den läre jag prova snart.. :)

Var på Babyproffsen och shoppade ett påslakanset till vagnen el. sängen.. får se vad det blir!




Jag och mamma spanar på fölk i Edsbyn när det var Persmässan..




V. 23


Fick finfrämmande av "min" Engström.. :) Det är han som säger att han är bebisens extramorfar



Hon kan vara rätt rolig ibland Gudrun. Här sitter hon och bara väntar på att vi ska gå och lägga oss..



Hade en grillkväll hos grannarna Fridlund



Kommentarer
Postat av: Malin

åhhh fiiiina MAGEN!!! hur känns det nu då?:)))

vilken v är du i nu?? vaaa FIIIIN du är på sista bilden oxå!! jättetjusig!Kraaam:)

2009-08-02 @ 01:35:15
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: anna-lena

Men Anna varför är du så fin o har så fina mammakläder,de fanns ju inte när jag var gravid.

Jätte fint påslakan.De är verkligen kul o se vad du köpt. mor din får väl också skaffa en sida som hon kan lägga ut lite bilder på alla inköp hon gjort hehe

2009-08-02 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0