Det kom ett paket..

Wohoo!! Idag när jag kom hem hade jag fått paket från Ellos!

Skickade efter lite bebiskläder och dom var ju bara för söta!







Efter jobbet idag åkte jag hem till Anna-Lena och Isak på lite fika! Det bjöds på supergod blåbärspaj..:)

Går så långt mellan gångerna vi ses, men nu ska det bli bättre!




Ser fram emot den här veckan, och helgen..;) jag och Stefan åker till Stockholm på lördag för att göra 3D ultraljud..är ju så nyfikna på hur bebisen ser ut!! :)

Näe, nu ska jag lägga mig i schäslongen och känna när Märta grejar.. :)

Är förresten redan i v. 24 nu.. ryggen och ljumskarna börjar värka. Men vad gör väl det?! Jag är glad och lycklig!

Bjuder väl på en bild oxå då.. v. 24


Kommentarer
Postat av: Systra

Märta hon växer och växer hon du :D

Fina kläder också, själv har jag inte hittat något som vart fint än men sen när ni vet vad de blir så blir de lite roligare kanske :D

2009-08-03 @ 21:07:29
URL: http://stinaemman.devote.se
Postat av: Mamma här

Hej gumman

Tänk va rörd jag blev när jag läste det du skrivit att ljumskarna och ryggen värker men va gör väl det .Jag är lycklig och glad ....Gud va Jag Är Lycklig då!!!

Det är såå underbart så du tror inte Att höra när ni ligger och tittar på "Märta" när hon donar och bökar. Ni är sååååå väl unnad detta så åååå ja vet inte ord Kram



Sen kortet på Isak måste jag ju kommentera oxå

Han är ju för go han ,kan tänka mig när han hade ätit blåbär oj oj oj.

Hoppas han väntar lite tills "märta " kommer ikapp så det blir Isak o Märta.

2009-08-03 @ 22:20:49
Postat av: Anonym

Ps. jag har köpt lite kläder jag oxå, men dom där var ju fin dom a : )

2009-08-03 @ 22:22:46
Postat av: Malin

tjoho.. rekommenderar dig att inte köpa fler byxor med fötter på... bebis kan ju ha för stora fötter och då går byxorna inte på riktigt.. ;)

elias har det varit så för ända sen han föddes..;)

kraaam o fiiiina magen!! OH va spännande!! kommer du lägga upp bilder i bloggen sen då??:) ska ni kolla könet med? fan va nyfiken jag e!;)haha

2009-08-03 @ 23:13:24
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: anna-lena

Älskar dig när du uppdaterar bloggen=).

Jätte fina kläder. Du måste ju bara höra av dig när ni fått kort på märta/malte eller elmer. JAG MÅSTE HANDLA!!!!

2009-08-04 @ 22:10:27
Postat av: anna-lena

Du får juu skriva en lista på vad du handlat så vi kan köpa något som du inte ha köpt. Typ vsk mössa eller vik tröja hahaa

2009-08-04 @ 22:14:01
Postat av: Kicki

Du strålade av lycka då jag träffade dej. Åja, jag minns sörru ;)

2009-08-05 @ 21:41:12
Postat av: Mare

Hej! Va gulliga grejer du shoppar! Synd att du köpt en vinteroverall... Jag har en jättemysig (oanvänd) som jag tänkt lura på dig.. :-) Men den får väl värma nån annan än "Märta" den då. Kram på er!

2009-08-09 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0