Trädgårdsplanering

Nu är trädgårdsplaneringen i full gång.. Hade träff med grannarna i vår länga idag, vi bjöds in till Calle och Ewa på kaffe och bulle och så skulle vi bestämma vad vi ska sätta mellan tomterna. Beslutet var taget på 5 minuter, sen fikade vi bara.. :)

Det blir iaf Måbärshäck mellan alla tomter. Kommer bli jättefint när dom väl växer upp! Tidigare idag (när vi inte satt ute i solen) åkte vi till Bauhaus och införskaffade plattor till framsidan, vi ska lägga några rader till så vi får plats med en utemöbel på framsidan oxå! Stefan drar nog igång med det nästa helg..:) Ser fram emot att se slutresultatet. Måste bara knäppa lite kort först så vi har lite före och efterbilder.

Sen ska vi köpa ett litet träd och sätta i kruka på framsidan, blir troligtvis en japansk körsbär. Sååå fin! Fast i mycket mindre format än den här, men färgerna stämmer!



Nu inväntar jag middagen. Väntar bara på att Manchester United ska börja sin match, 18,30, sen blir det mat i halvtid.
Grillat idag.. :) Härliga vår!!

Och nästa helg hoppas vi på Edsby-besök... :) Eller hur da mamma?!

Näe, nu ska jag sova lite så jag orkar vara uppe till 22 ikväll. Haha

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Bumman min ..ja hoppas att vi kan åka ner en sväng till er då.jag längtar ju efter dig jag !!

Då får jag ju se hur fiin du är a ;)))Kläm på dä



2009-04-25 @ 20:50:04
Postat av: jessica

kaffe och bulle?? Tyckte bestämt att det var nått annat i det stora glaset...eller rättare sagt så var de stora glasen rätt tomma??

2009-04-25 @ 21:56:19
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com
Postat av: Anna

Jessica: Ja tidigare var det något annat i glaset.. :) Men senare blev det kaffe och bulle :)

2009-04-25 @ 22:26:52
Postat av: anna-lena

Jamen gumman, varför inte ett stort träd då kan ni ju glassa lite för grannarna hehee.

2009-04-28 @ 20:31:26
Postat av: Malin

tack snälla anna!!!! kraaaaaaaamar!

2009-04-29 @ 15:10:34
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0