Oj oj

Det har ju gått hur lång tid som helst nu sen jag skrev nåt sist!

Vi var iaf "hem" till Byn en vända för att fira pappa som fyllde 60. Av oss barn och Steffe fick han ett fallskärmshopp.
Oh my god! Jag fråga mamma först om han hade löständer..*s*. Det blir nog en upplevelse för oss alla det skulle jag tro.
Vi firade honom med god mat och dryck, och släkt. Träffade även min kusin en vända som är hemma på Byn på permis från Afghanistan. Så coolt och spännande att höra hur han berättar om hur det är där nere!

Sen har det nog inte hänt så mycket efter det tror jag.. eller?

I helgen var det varit lugnt och fint.. igår hade vi kanonväder så då satt vi ute på framsidan och myste med varsin kopp kaffe. Sen fick jag sms av Frida som var fikasugen, då åkte vi ut till Irsta och blev bjudna på värsta grillpartajet...) Grillade korv i solen! På hemvägen stannade vi till på Plantagen och köpte lite nya blommor till utekrukan på framsidan. Så nu är den fin ett tag! :) Sen åt vi på Pizza Hut innan vi åkte hem.

Idag har det varit sämre väder.. vi har donat lite inne, slängt lite skit som man samlar på sig hela tiden! Helt otroligt! Åkte ut till ÖB en vända. Köpte lite förvaringsboxar, och Stefan hittade sin favvo-serie Band of Brothers på DVD, 2 för 99:-.

Nu ser vi fram emot helgen, då är det lite ledigt.. fre-mån. Och på måndag ska vi på lilla Klaras dop!

Over and out!

Obs! Lite dålig bildkvalitè då dom är tagna med mobil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0