Gubben min är United fan...

Fick det här på mejlen av Steffe här om dagen.. vet inte vad han menar..

BLAD UR HUSTRUNS DAGBOK


    

Lördag kväll

Maken var konstig idag. Vi hade bestämt träff på
NK för att dricka en kopp kaffe
Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag
tänkte att han kanske var lite sårad för att jag var lite trött. 
Men han sa ingeting om det.
Samtalet flöt inte alls, han var tystlåten. Jag föreslog
att vi skulle flytta oss lite så vi fick mera tystare platser
i carfeterian, så vi kunde prata. Han gick med på det men var 
tyst i alla fall. Jag frågade honom om han hade bekymmer och
han svarade: Inget speciellt.
Jag frågade om det var mitt fel att han var tystlåten
och han svarade: Det är inget, inget du behöver bekymra dig om.

På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log
och fortsatte att köra.
Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte
varför han inte svarade på min kärleksförklaring.
Hemma kände jag att jag min man hade försvunnit långt
bort, som om han inte längre ville hitta mig. Han bara satt
och glodde på tv och verkade långt borta.

Till slut gick jag och lade mig och maken följde
efter en stund. Förvånande svarade han på min kärlek och
på mina smekningar, vi älskade, men han kändes fortfarande
långt borta.

Kände att jag inte längre orkade, så jag tog upp
saken med honom, men märkte att han redan somnat. Grät mig
till sömns.
Jag vet inte vad jag ska göra. Är redan säker på att
han har ett förhållande med någon.
Mitt liv är en katastrof.


ETT BLAD UR MAKENS DAGBOK:

Lördag kväll

Manchester United  förlorade idag, men jag fick knulla i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mora di....

Men hej du !!!

Ja jag tänkte skriva och fråga vad som hänt efter kalaset här.Inte ett ljud på bloggen!!

Men nu nu kommer allt till och med det mest intima berättar hon HÄR.

Tihi...dottra mi kjam

2009-04-05 @ 21:07:46
Postat av: Christina i Roteberg

haha! den var bra!

2009-04-06 @ 06:00:42
Postat av: Teffe Vajulv

Den där kan du väl inte ha ligga på din blogg, frun min.....

2009-04-06 @ 07:42:16
Postat av: Frida

Haha den är klockren! Har fått den på mejlet X antal gånger också. Däremot verkar det variera vilket fotbollslag som förlorat ;-)

2009-04-06 @ 19:25:06
Postat av: jessica

Hahahahah

2009-04-07 @ 10:40:58
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0