Duktig flicka!

Idag, eller läs hela veckan förresten, har jag varit sååå duktig och motionerat!

I måndags och igår gick jag spåret på 2,5 km, och idag cyklade jag hem från stan, 7 km.
Gode gud, låt mig inte tappa det här nu!!

Ska snart gå ner och lösa lite korsord och bara mysa :) Steffe jobbar på Rekryteringsmässan och kommer
inte hem förräns vid 19-tiden. Jag var förbi där vid mässan och träffade honom, tänkte försöka sno lite pennor
från företagen som var där, men det var så mycket folk där så jag cyklade hem istället!
Träffade iaf Ellinor där, som jag inte sett på över 1 år, om inte mer! Kul var det iaf!


Min nya kärlek, 4-pack tvålar som jag köpte in Manchester, med Marilyn tema...såå söta!
Ska nog inte ens öppna förpackningen tror jag..*s*


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman min !

Va duktig du är som varit ut och gått och cyklat "ända" från stan!

Men det vet du ju redan att du är duktig.

Tror inte att gud låter dig att inte hålla i det där nu,han vill dig allt väl ska du veta!

Kram o puss från mamma

2008-10-24 @ 23:07:34
Postat av: mamma

ÅÅ glömde skriva vilka fiina tvålar du köpt .dom kommer bra till användning när jag kommer! Då om inte förr ska dom öppnas !

2008-10-24 @ 23:09:30
Postat av: Frida

Härliga tvålar! Nää jag hade också tvekat att öppna dem när de är så snyggt paketerade, kanske ha dem som prydnad i badrummet istället?

2008-10-27 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0