Känner mig lite...

AAAAAAAARRRGGGG!!!

Var på VSK - Edsbyn igår, och jag är inte arg för att Byn förlorade.. eller ja, lite då!
Men mest är jag arg för att VSK:s klack beter sig som småglin! Dom buade ut Edsbyn, och dom buade även när
Pär Törnberg blev Byns bäste spelare! Såna fasoner blir jag såå förbannad på! Sen blev det ju inte bättre av att vi stod
bland andra VSK-are igår. Och bakom oss hör jag två gubbar prata... det har gått kanske 5-10 minuter in i matchen och VSK hade anfall. Väl framme vid Anders Svensson säger en gubbe: "Så där ja, klipp fingrarna av han"
Det kokar i mig av såna där kommentarer! Stefan bara skrattade han... vi tog i hand innan matchen och jag sa det att, det som händer under kommande 90 minuter, det kan vi glömma efteråt, då är allt som vanligt igen! Jag blir som besatt, och jag svär som en borstbindare! *s*

Blev förresten stoppad av polisen för första gången i torsdags. Jag fick körkort -97 och har inte blivit stoppad en enda gång! Så när jag väl blev det blev jag överlycklig! Sen blev jag nervös... visade honom ICA-kortet istället för körkortet..*s*

Idag har vi varit barnvakt åt söta Freja hela dagen...så snäll och söt så det är helt otroligt!
Vi kom hem vid 15-tiden och har nyss ätit hemmagjord plankstek.. gud så gott!

I morgon blir det fika hos svärmor, sen är det bara 1 vecka kvar till 1:a advent!  Och sen bara 1 vecka kvar till min "fest"!

25-års fest förresten..;)

Kommentarer
Postat av: mora di!!!

Huvva.... Men nu blev jag rädd när jag såg överskriften på din blogg.

Jag tänkte att "vem "har hon nu retat upp??

Men när jag läst så är det helt okey!

På dom bara så gör man inte särskilt inte gammla gubbar !Sverre är bäst i alla fall !!

Hejja bynn....

Kjam på dä!!

2008-11-22 @ 16:33:46
Postat av: systeryster

Är det verkligen mamma som skrivit kommentaren uppe här? :P "Okey" haha.

2008-11-23 @ 20:58:05
URL: http://stinaemman.devote.se
Postat av: mora din...

Fick påbackning av "lillasyster din" att man stavar inte okey så som jag gjorde!"så skriver väl inte en sån som du"!!!Det heter OKEJ!

Klart slut .Kjam

2008-11-24 @ 22:30:45
Postat av: Anonym

Hej

Måste ändra okey som jag skrev heter OKEJ!enligt din "lilla syster"

Kjam

2008-11-24 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0