Julstök

Så mysigt med jul!

Idag var vi till Hälla (med alla andra) och handlade lite alkohol inför nästa helg. Det kostar att ligga på topp kan jag säga!
Fick vintips av Hellan för där har jag verkligen noll koll! Rödvin är inte min grej..:)

Har nyss satt upp nya gardiner i kök och vardagsrum. Är inte riktigt nöjd med köket så där blir det nog ett par nya.
Ska försöka hinna in på Hemtex i veckan..:) Hoppas inte Stefan läser det här nu.*s*

Köpte iaf en ny stjärna som jag satte i vardagsrummet, och den är jag iaf nöjd med!

Grattis förresten till Jimmy & Frida som fick en liten Klara i fredags morse...

Veckan som kommer blir fullspäckad!

Barnvakt åt Freja på onsdag och sen en massa donande inför "festen".

Näe, jag har inte tid med det här!

Puss å kram mamma! (och pappa oxå såklart)

Dom här ryker....sitter uppe så länge! Duken är jag iaf nöjd med! :)



Vardagsrummet, med stjärnan (från ICA Maxi)









Kommentarer
Postat av: morsan o stina

Hej due!

Men det var väl fint i köket ,ser så hemtrevligt ut så.

Fin stjärna och allt

kjam på dä

2008-11-29 @ 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0