Oj oj..

Jag är verkligen urkass på att uppdatera här! Men det händer iaf inte så mycket, vi bara väntar och längtar till flytten!

En av mina kompisar, Marie, har iaf fått bebis, en liten Herman..
Och Anna-Lena har oxå fått sin lilla bebis, det blev oxå en kille! Nu är det Hellan kvar...:) Det blir nog en kille där oxå tror jag...

Var hem till Byn helgen som var. Syster fyllde 18. Hemska värld va gammal hon blir!!
Det var en lugn och skön helg med mor och far.
Åkte till Bollnäs en vända och var in och hälsade på min gamla jobbarkompis Jessica, hon och hennes karl har byggt nytt hus. Hon har ritat och han har snickrat! Oh my god så fint det var! Helt otroligt!

Sen fort hem på söndagen för det var viktig fotboll åt Stefan..;)
Manchester United tog hem ligasegern.

För övrigt så packar vi på för fullt. Ska åka och beställa köksbord snart.... oh, det är såå fint!

image59
Stolarna är i skinn och man får tygklädseln med på köpet. Inhandlas på Mio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0